Stian84 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Har ikke vœrt aktiv her inne på lenge så håper jeg ikke har brutt noen regler? Tenkte jeg skulle legge ut et bilde jeg tok i Chicago i sommer, selv liker jeg bildet veldig godt, men tenkte jeg skulle høre hva dere syntes? Kanskje noen også har et forslag på en bedre tittel? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Kult bilde, men er det masse lensflares jeg ser på det eller? Mange forstyrrende lyskildefaktorer her føler jeg. Kunne kanskje kalt det noe som "Sky High" eller no? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Mange forstyrrende lyskildefaktorer her føler jeg. Jeg er enig, det ble mye "rot" i dette bildet som jeg ikke klarer å plassere. Spesielt på veggen på de øverste bygningene. Er dette gjort i etterarbeid? edit: skrivefeil Endret 29. mars 2012 av 3irik Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Ikke lensflare men refleksjoner av rutene, jeg står i en slags glass boks som stikker ut av byggningen. Kan se den med at det er mye rot men jeg syntes fortsatt det er en slags symetri som passer bra med rotet.. Selv liker jeg de linjene og lys refleksjonene rundt om i bildet, syntes de gjør bildet litt mer abstrakt og spennende og see på, Jeg føler at hvis det hadde vœrt perfekt straight opp lett og see hva det var ved første øyekast så hadde det vœrt et kjedligere bilde.. men det er jo min personlige mening, alltid morsomt og høre hva andre syntes. takk for feedbacken Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ta og snu bildet 180 grader, da får du et mer forståelig bilde Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Tror fortsatt jeg liker bildet 1 bedre men kanskje jeg endrer mening med tiden Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Synes bilde 2 var mye kulere! Lenke til kommentar
cfager Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Stilig perspektiv, men synes det ble alt for silkemykt. Ville heller fått det så skarpt som mulig, for å lettere se hva det er for noe. Kanskje du kan redde det ved å redigere det (håper du tok det som RAW) eller kanskje du må prøve å knipse på nytt med høyere blender, og gjerne litt raskere lukkertid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå