Gå til innhold

BK: 103rd floor

Anbefalte innlegg

Har ikke vœrt aktiv her inne på lenge så håper jeg ikke har brutt noen regler?

Tenkte jeg skulle legge ut et bilde jeg tok i Chicago i sommer, selv liker jeg bildet veldig godt, men tenkte jeg skulle høre hva dere syntes? Kanskje noen også har et forslag på en bedre tittel?

post-176877-0-19849500-1333009728_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange forstyrrende lyskildefaktorer her føler jeg.

Jeg er enig, det ble mye "rot" i dette bildet som jeg ikke klarer å plassere. Spesielt på veggen på de øverste bygningene. Er dette gjort i etterarbeid?

edit: skrivefeil

Endret av 3irik
Lenke til kommentar

Ikke lensflare men refleksjoner av rutene, jeg står i en slags glass boks som stikker ut av byggningen.

Kan se den med at det er mye rot men jeg syntes fortsatt det er en slags symetri som passer bra med rotet.. Selv liker jeg de linjene og lys refleksjonene rundt om i bildet, syntes de gjør bildet litt mer abstrakt og spennende og see på, Jeg føler at hvis det hadde vœrt perfekt straight opp lett og see hva det var ved første øyekast så hadde det vœrt et kjedligere bilde.. men det er jo min personlige mening, alltid morsomt og høre hva andre syntes. takk for feedbacken :)

Lenke til kommentar

Stilig perspektiv, men synes det ble alt for silkemykt. Ville heller fått det så skarpt som mulig, for å lettere se hva det er for noe. Kanskje du kan redde det ved å redigere det (håper du tok det som RAW) eller kanskje du må prøve å knipse på nytt med høyere blender, og gjerne litt raskere lukkertid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...