corre Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Tenker vel at om jeg velger 2x8gb så har jeg mulighet å oppgradere uten å kaste RAMen jeg allerede har. Du har helt klart et poeng med kjøleren:/ Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Edit: Så du hadde bestemt deg for å kjøpe ny strømforsyning. Og kablene følger selvfølgelig med de modulære forsyningene Endret 29. mars 2012 av AYHJA-eier 1 Lenke til kommentar
corre Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Da er ny pc underveis, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Snow Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hei jeg tenker også oppgradere Pc som skal primært også benyttes til PhostoShop og Ligthroom. Hvilket skjermkort vil være veldig godt egenet til dette. Tenker på i prisklassen 1000-1500 nok. Evenetuellt hva vil være kongekort til dette bruk ? Lenke til kommentar
GRU Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Et billig dedikert Nvidiakort med CUDA hjelper mye i Photoshop. Ellers er Intel i3/i5/i7 gode valg, fra billig/bra til dyrere/konge. Det ser ikke som om det er mye hjelp i CUDA: http://forums.adobe.com/thread/1271488 Endret 1. april 2014 av feitflis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå