Cecilieee Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hei! Jeg har meldt meg opp som privatist, og sliter litt med og finne ut av et par ting.. Hva slags eksamen blir dette (i naturfag): munt.prakt? Jeg skal ta opp Kroppsøving VG3 (KRO1003), får jeg da spørsmål fra alle 3 årene på vgs, eller bare siste? Noen som vet om en kroppsøvingeksamen er vanskelig? Skal også ta opp engelsk (ENG1003), dvs. engelsk fra første og andre året? Eller bare andre? Trenger man egentlig og lese pensum til denne eksamen? Har lest en del tidligere eksamen, og synest det virker som at det holder og øve seg generelt i engelsk. Har spurt rådgiver, og skolen jeg skal ta opp som privatist om hjelp, men får dårlige svar tilbake og er lei av å mase, så nå prøver jeg lykken her På forhånd, takk. Lenke til kommentar
emwa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Naturfag: Skriftlig og praktisk. Du får utdelt en skrifltig prøve som går over hele pensum. Deretter skal du ha et muntlig-praktisk forsøk. Her skal du gjøre et forsøk, forklare hva du gjør. Hvordan.. osv. Kroppsøving: Pensum fra alle tre år. Dvs, vg1, vg2 og vg3. Tror vanskelighetsgraden er middels. Du kan finne tidligere eksamensgitte oppgaver på udir.no. En generell tendens er at man får i oppgave å lage et treningsopplegg. Engelsk: Er jeg relativt usikker på Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 ENG1003 er vel fellesfaget engelsk fra VG1 om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Cecilieee Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 takk for svar Lenke til kommentar
Ms_english Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Lurer også på engelskeksamen skriftlig. Hvordan får man seks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå