carpsdi Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Si at dette er sant. Han sa ok bestill dette for meg. Har jeg eb form for en sak? Er sikkert like mye verdt som innlegget lenger frem i tråden hvor en forum bruker ønsket samme deal... Ok, vil bare klarere at dette ikke er sant, og jeg prøvde å løse en annen personlig sak ved hjelp av dette. Men skjøntei ikke hva du mente der. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Kunne du renset opp i den nest siste setningen din? Han sa: ok bestill? Mente denne: Kjøpte en wow account, men var dum til å stole på noen romenete ig betalte dem. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Du skjønner ingenting, gjør du vel? 4 Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Si at dette er sant. Han sa ok bestill dette for meg. Har jeg eb form for en sak? Du kan fortsatt ikke sende han en vare og så kreve betaling i ettertid. Til forrige quote: Dette ble onteressant så jeg vil vite mer. Men Det var ups aom sendte han varen. Je skrev inn addresse og navn. Samtidig som det ville jeg at hab skulle overføre. Er det i "ettertid" i betrakning at han aldri har betalt i det hele tatt? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Den mest underholdende tråden jeg har lest på lenge Å da har jeg tatt med ALLE trådene jeg har fulgt med på fotosidene! Fantastiskt at det virkelig går ann... Gratulerer Endret 29. mars 2012 av BjerkneZ 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jason P. C. Skrevet 29. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 29. mars 2012 13 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Trådstarter har innrømmet at trådens premisser er falske. Etter prinsippet om én tråd per problemstilling stenges derfor denne tråden. Reaksjoner på moderasjon tas via rapportpanelet eller per PM. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg