HelloKjersti Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det kommende bysimulatoren egner seg ikke midt på fjellet. Les hele saken Lenke til kommentar
ætt Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Dærsken, det er et spill jeg ikke skal. Er egentlig litt for ofte uten internett. Da er det bra med minecraft. 4 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Blir detta like ille som Ubisoft sin DRM, hvor spillet frøys viss man mista Internett? Lenke til kommentar
O:C:G Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jaja. Det er jo dessverre som å gi pirater en grunn til å cracke det, selv om man mister viktige deler av spillet. Kjøper dog uansett aldri spill som krever 100% internett tilgang (med unntak av MMOs) så ikke et problem for meg, selv om jeg tidligere har vært fan av simcity serien 2 Lenke til kommentar
ætt Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Blir detta like ille som Ubisoft sin DRM, hvor spillet frøys viss man mista Internett? Alle steam spilla mine er ubrukelige uten internett, blir litt sinna. Fordi det er itno å gjære når internette er borte. Endret 29. mars 2012 av ætt Lenke til kommentar
obcilion Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 DIGGER SimCity, men jeg lurer på om jeg først skal kjøpe det og så cracke det 2 Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 DIGGER SimCity, men jeg lurer på om jeg først skal kjøpe det og så cracke det Kanskje kjøpe det, eller drite i det. hater de som skal "stjele". Men, best å bruke "bukta" hvis du skal teste spillet først da. Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Blir detta like ille som Ubisoft sin DRM, hvor spillet frøys viss man mista Internett?Alle steam spilla mine er ubrukelige uten internett, blir litt sinna. Fordi det er itno å gjære når internette er borte. Funker det ikke i offline modus? Har du prøvd å deaktivere Steamcloud (Settings --> Downloads + Cloud)? Det skal jo være mulig, men det gjelder kanskje ikke alle spill. 1 Lenke til kommentar
ætt Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Blir detta like ille som Ubisoft sin DRM, hvor spillet frøys viss man mista Internett?Alle steam spilla mine er ubrukelige uten internett, blir litt sinna. Fordi det er itno å gjære når internette er borte. Funker det ikke i offline modus? Har du prøvd å deaktivere Steamcloud (Settings --> Downloads + Cloud)? Det skal jo være mulig, men det gjelder kanskje ikke alle spill. Kan prøve det, takker. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jaja, eg vel å sjå det positive i det: pengar spart. Kay 2 Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Blir detta like ille som Ubisoft sin DRM, hvor spillet frøys viss man mista Internett?Alle steam spilla mine er ubrukelige uten internett, blir litt sinna. Fordi det er itno å gjære når internette er borte. Funker det ikke i offline modus? Har du prøvd å deaktivere Steamcloud (Settings --> Downloads + Cloud)? Det skal jo være mulig, men det gjelder kanskje ikke alle spill. Kan prøve det, takker. Alt for Tool-fans 1 Lenke til kommentar
reyh Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Huff, og der dro interessen for å kjøpe det spillet... Endret 29. mars 2012 av reyh 1 Lenke til kommentar
KAS Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Da blir det vel heller kjøp når det kommer på tilbud, et par år etter release.. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Med tanke på at dette er typen spill jeg ville tatt med meg på hytten og ikke lekt videre mye med ellers, blir det nok ikke noe SimCity for meg. Og jeg som hadde gleda meg så... 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Da ble spillet plutselig uaktuelt. 3 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Pft! Om spillet er bra, så går det ikke mer enn et halv år før noen har lagd i hop noe som lar deg spille offline. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Utrolig synd, Da det er strategispill det går i når jeg er på steder uten nett 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Pft! Om spillet er bra, så går det ikke mer enn et halv år før noen har lagd i hop noe som lar deg spille offline. Nja, vill heller si 1 til 2 uker. 1 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Knapt det engang. med tanke på hvor bra spillet ser ut, og at grupper vil prøve å være først, kommer det til å være fikset innen en uke. 1 Lenke til kommentar
ArildHH Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Jeg har tilbrakt ganske mange timer i Sim City 4, til tross for at jeg aldri har gått HELT i dybden på det. Men alt jeg foreløpig har sett fra Sim City sier meg at jeg bør holde meg unna. Miljøproblem-propaganda, tvungent samarbeid med andre (hvordan går det når noen troller?) og nå tvungent internett for å starte + Origin... Endret 29. mars 2012 av ArildHH 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå