Gå til innhold

Derfor selger Ipad mye enn andre pad.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t8fn5F

Hva skal egentlig til for å kunne kalle det en real oppgradering mon tro?

Tja. Muligheten for sd-kort kanskje.

Støtte for blu-ray (OSX).

Nytt OS (OS XI). Begynner å bli vel gammelt OSX nå.

Muligheten for fler-bruker på iPad.

Kanskje Apple kunne komme med et dedikert kamera. Disse mobiltingene lager fryktelig dårlige bilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulighet for SD-kort kommer nok ikke til å skje av sikkerhetsmessige hensyn ettersom jeg har forstått.

Blu-ray skjer nok heller ikke da streaming og digitale kjøp vil overta mer og mer.

 

Nytt OSX? Det kom akkurat en ny versjon, eller mener du at de skal basere det på noe annet enn UNIX?

 

Flerbrukerstøtte er jeg helt enig i at burde komme. Det nærmeste vi kommer pr. i dag er i nettleseren Skyfire.

 

Men de har kommet med dedikerte kameraer. Det er riktignok endel år siden. Midten av nittitallet?

Kameradelen i iPhone og flere andre er blitt så bra at for veldig mange erstatter mobilen et dedikert kamera.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

OSX tok over for Mac OS 9 den 24 mars 2001.

Sikkerhetsmessige hensyn er det kun Apple som har problemer med, men å legge et par blu-ray filmer på en iPad, lar seg ikke gjøre uten konvertering.

Har enda bilder fra mitt første 2Mpixel kamera fra 2000, som mobiler og andre håndholdte enheter sliter med å få tilsvarende kvalitet. Det hjelper jo ikke å øke oppløsningen, når optikken er ræva. På samme måte som at det ikke nytter med større vinduer for å slippe lys inn, hvis vinduene er skitne og har ureint glass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...