Gå til innhold

Derfor selger Ipad mye enn andre pad.


Anbefalte innlegg

Selv om det finnes masse gode padder ute på markedet så er det ipad som selges desidert best, og man kan jo spekulere i hvorfor.

VI leser omtaler om nye pad hver eneste uke omtrent, og da blir det ofte brukt betegnesler som "tynnere" "større" "mindre" "lettere" "raskere"...men det blir aldri brukt betegnelsen "penere"!

Og jeg tror vi mesker er såpass enkle at vi går for det som ser penest ut.

Dersom vi skal kjøpe en bukse eller en blomsterbukett så går vi for den fineste, peneste. Så enkelt er det bare.

Og der tror jeg en del produsenter har bomma, for bryr vi oss egentelig om at brettet er 0,5 mm tynnere.. eller 50 gram lettere?! Det er ikke relevant, for vi mennesker setter ikke sånne filleting forrand det totale utseende.

Lag et nettprett som er penere enn ipad, så er jeg overbevist om at den vil selge bra!

Endret av janern21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke noen av dagens nettbrett ser særlig pene. Ei kjøper jeg den begrunnelsen. iPhone er LANGT fra den fineste mobiltelefonen, men den selger pga. det er Apple. Hadde Samsung laget en så tykk og klumpete mobil hadde den blitt slaktet i design. Begrunnelsen ætt kommer med stemmer nok mer. Mange av de som kjøper Apple produkter blir fans av produktet og oppfører seg som fans overfor produktet når det kommer til kjøp. Itillegg har de til vane og skryte mye av Apple til bekjente etc. som igjen skaffer flere kunder til Apple.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke noen av dagens nettbrett ser særlig pene. Ei kjøper jeg den begrunnelsen. iPhone er LANGT fra den fineste mobiltelefonen, men den selger pga. det er Apple. Hadde Samsung laget en så tykk og klumpete mobil hadde den blitt slaktet i design. Begrunnelsen ætt kommer med stemmer nok mer. Mange av de som kjøper Apple produkter blir fans av produktet og oppfører seg som fans overfor produktet når det kommer til kjøp. Itillegg har de til vane og skryte mye av Apple til bekjente etc. som igjen skaffer flere kunder til Apple.

 

Har Samsung noen modeller som faktisk er tynnere enn iPhone 4/4S?

Lenke til kommentar

Apple er jo blitt som en religion. Den mest hardbarka eplefansen har jo samme aktivering i hjernen som de religiøse.

 

http://e24.no/it/det-er-offisielt-apple-er-en-religion/20060739

 

Så Apple er blitt religion? Antagelig derfor de hardbarkede medlemmene i A-gjengen her inne forsøpler enhver Apple relatert tråd og opererer med flere kontoer for å disse Apple brukere? Finnes ikke et snev av religiøsitet der?

 

Burde dere ikke bruke mer av tiden til å diskutere den A-søpla dere har kjøpt? Å nei, det glemte jeg. Det gjør dere jo allerede. Forumet er fullt av A-relaterte tråder hvor dere gråter over alt som ikke fungerer. Men i stedet for å gjøre det opplagte, nemlig bytte til et annet OS, så prioriterer dere å henge ut Apple brukere etter alle kunstens regler. Post Purchasing behaviour er et interessant forskningsområde...

 

Synes følgende artikkel uttrykker noe i denne sammenheng: "Nå er jeg dritt lei Android": http://t.itavisen.no/893093/-na-er-jeg-dritt-lei-android

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke noen av dagens nettbrett ser særlig pene. Ei kjøper jeg den begrunnelsen. iPhone er LANGT fra den fineste mobiltelefonen, men den selger pga. det er Apple. Hadde Samsung laget en så tykk og klumpete mobil hadde den blitt slaktet i design. Begrunnelsen ætt kommer med stemmer nok mer. Mange av de som kjøper Apple produkter blir fans av produktet og oppfører seg som fans overfor produktet når det kommer til kjøp. Itillegg har de til vane og skryte mye av Apple til bekjente etc. som igjen skaffer flere kunder til Apple.

 

Har Samsung noen modeller som faktisk er tynnere enn iPhone 4/4S?

 

Pene sa jeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Her er en ting jeg synes er merkelig. Noen Apple fans skryter et produkt hinsides. Det synes jeg er helt greit, men så kommer oppfølgeren med minimale forbedringer, så bare på død og liv skal de ha den også... Er de ikke fornøyd med foregående produkt iden de bare MÅ ha den nye?

 

Selv har jeg iPad 2 og føler overhodet ingen grunn til å øke oppløsningen på skjermen.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Tja, jeg vil ikke kalle det "minimale forbedringer".

Skjermen i seg selv er verdt det, og grafikken har fått en bra oppgradering, noe den sikkert trengte noe av uansett til den skjermen.

 

Min iPad 2 gjør alt jeg vil enda, så jeg har ikke hastverk med å kjøpe etterfølgeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...