Decerto Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Fikk en pakke i posten idag av bokklubben... Eneste problemet er at jeg ikke har vært medlem der på flere år! Jeg har altså ikke bestilt noen bok fra dem. De krever 262 kroner. Vedlagt er det et angrerett skjema, men hvis jeg sender den tilbake i posten til dem, da må jo jeg betale for sendingen i posten. Jeg har ikke lyst til å bruke en eneste krone da jeg ikke har bestilt noe som helst. Skal prøve å få ringt dem i morgen, og høre om det er noen fornuftige personer der. Men hva gjør jeg hvis de er vrange? Noen som har erfaring med lignende situasjoner? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Be de komme med avtalegrunnlaget. Send en e-post og si at du har mottatt en pakke og bestrider at det er inngått en bindende avtale. Påpek også at dersom du mot formodning skulle ta feil og det foreligger en bindende avtale, så vil du benytte deg av angreretten. Lenke til kommentar
Decerto Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Ringte dem, og saken er ordnet nå. Men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Sa de noe om hvorfor de sendte deg en pakke uten at det ble inngått en avtale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå