vidarkri Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Nåja. Apple er for hjernedøde eller lobotomerte fjottnisser som ikke klarer å tenke selv. Det er jo en kjennsgjerning. Jeg var akkurat som deg, jeg syntes Apple (mac) var for hjernedøde eller lobotomerte fjottnisser som ikke klarte å tenke selv. Jeg ble anbefalt å kjøpe mac når jeg først skulle kjøpe meg en bærebar "pc". Nå i dag så kommer jeg ikke til å gå til bake til PC XD Du behøver ikke komme drassene til meg med noen pc/mac suppe. Jeg er spesialutdannet innen System 5 Unix og favoriserer ingen. Apple derimot finnes det ingenting pent å si om og det har ingenting med teknologien å gjøre, men du er tydeligvis ikke opplest rundt emnet så det lar vi bare ligge. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) http://www.komplett....ku=653678#extra 500kr over makspris, men bare et forslag. Hadde ikke tatt sjansen på en AMD dobbeltkjerne CPU klokket til 1,6ghz. Relativt bra GPU for prisen også. Endret 29. mars 2012 av tobias6666 Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Nåja. Apple er for hjernedøde eller lobotomerte fjottnisser som ikke klarer å tenke selv. Det er jo en kjennsgjerning. Jeg var akkurat som deg, jeg syntes Apple (mac) var for hjernedøde eller lobotomerte fjottnisser som ikke klarte å tenke selv. Jeg ble anbefalt å kjøpe mac når jeg først skulle kjøpe meg en bærebar "pc". Nå i dag så kommer jeg ikke til å gå til bake til PC XD Du behøver ikke komme drassene til meg med noen pc/mac suppe. Jeg er spesialutdannet innen System 5 Unix og favoriserer ingen. Apple derimot finnes det ingenting pent å si om og det har ingenting med teknologien å gjøre, men du er tydeligvis ikke opplest rundt emnet så det lar vi bare ligge. HAHAHA ja du er det ja Det har ikke en dritt å si det veit du. Jeg kommer bare med mine erfaringer. Erfaringene jeg har hatt er følgende: meget positive. Men jeg siterer til macbookpro ikke stasjonær mac. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Uansett mye vits i å anbefale en PC til 9.000kr når trådstarter ser etter en budsjett-PC til 4.000... Tulling Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 @alons - Og du er tydeligvis ikke oppegående nok til å skjønne hva jeg refererer til, så vi får som sagt bare la det ligge. 1 Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 okey folkens takk for hjelpen!! kjøpte meg http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=657139 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Funker nok fint den, men personlig så kan jeg ikke fordra glansede skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå