Gå til innhold

[Løst] Ny Laptop

Anbefalte innlegg

Hei

Har sett på neon bærbar pc'er og jeg har funnet noen men er ikke sikker på om trådløse rekkevidden er bra eller om batteriet holder ut lenge nok.

Hva den skal brukes til:

-Film

-Chatting

-Se på streams

Hvordan jeg vil at den skal være:

-ikke bli fort varmt, altså ofc blir bærbare PCer varm om du legger den rett på dyna eller et sted der hvor den ikke får luft.

-Batteriet skal holde ut en stund.

-Under 15 tommer

Og prisen skal ikke overstige 4000

Si ifra om more info, hvis det trengs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo prisen bør overskride 4000kr kjøp MacBook Pro;)

Bærebar 4000kr = 2,5år da har den blitt ganske treg

MacBook Pro 9000->kr = holder i mange mange år :) den synker også lite i pris, hvis du skal selge den senere.

+ at macbook har bra levetid på batteri :) jeg er kjempe fornøyd med min :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

MacBook Pro 9000->kr = holder i mange mange år :) den synker også lite i pris, hvis du skal selge den senere.

this ^ deserves a dislike !!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

XD ja altså mac er noe jeg har lyst på men jeg har brukt en god del penger på stasjonære PCen, og som sagt skal for det meste se på film og ja det jeg har skrevet for det meste.

men pls ikke start med hva som er best mellom Mac og PC folkens hold dere til artikkelen =)

Det finnes ingen maskiner som kan ligge på dyna uten å overopphete.

i know

Lenke til kommentar

hehe ikke for alle veit du ;-) bare du som ikke veit!
Lenke til kommentar

Nåja. Apple er for hjernedøde eller lobotomerte fjottnisser som ikke klarer å tenke selv. Det er jo en kjennsgjerning.

Jeg var akkurat som deg, jeg syntes Apple (mac) var for hjernedøde eller lobotomerte fjottnisser som ikke klarte å tenke selv. Jeg ble anbefalt å kjøpe mac når jeg først skulle kjøpe meg en bærebar "pc". Nå i dag så kommer jeg ikke til å gå til bake til PC XD
Lenke til kommentar

XD ja altså mac er noe jeg har lyst på men jeg har brukt en god del penger på stasjonære PCen, og som sagt skal for det meste se på film og ja det jeg har skrevet for det meste.

men pls ikke start med hva som er best mellom Mac og PC folkens hold dere til artikkelen =)

Det finnes ingen maskiner som kan ligge på dyna uten å overopphete.

i know

Ja jeg skal ikke prakke mer mac på deg ;)

da anbefaler jeg deg en acer type. De er ikke så dyre og det er god kvalitet. maskiner du bør styre unna er hp.

DELL er heller ikke noe dumt alternativ :)

Lenke til kommentar

Troll, gtfo

Lenke til kommentar

Nåja. Apple er for hjernedøde eller lobotomerte fjottnisser som ikke klarer å tenke selv. Det er jo en kjennsgjerning.

Jeg var akkurat som deg, jeg syntes Apple (mac) var for hjernedøde eller lobotomerte fjottnisser som ikke klarte å tenke selv. Jeg ble anbefalt å kjøpe mac når jeg først skulle kjøpe meg en bærebar "pc". Nå i dag så kommer jeg ikke til å gå til bake til PC XD

mange som har prøvd MAC inkludert meg selv... men det er ikke poenget, prøver ikke å starte en fanboy krangel her

det jeg mente var at det er ganske dumt å anbefale noe som koster over dobbelt så mye som budsjettet er, MAC har absolutt ingenting med en budsjett PC å gjøre...

og bare så det er sagt: MAC er overpriset, til og med Steve Jobs har sagt det selv...

da anbefaler jeg deg en acer type. De er ikke så dyre og det er god kvalitet. maskiner du bør styre unna er hp.

DELL er heller ikke noe dumt alternativ

Acer er lav kvalitet det også... er til å sammenlignes med HP... bare at HP egentlig er bedre... problemet til HP er Pavilion serien... Envy, Probook, Elitebook og Folio er gode PCer. Pavilion DV, DM og G er dårlige (og eventuelle ande Pavilion PCer)...

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

mange som har prøvd MAC inkludert meg selv... men det er ikke poenget, prøver ikke å starte en fanboy krangel her

det jeg mente var at det er ganske dumt å anbefale noe som koster over dobbelt så mye som budsjettet er, MAC har absolutt ingenting med en budsjett PC å gjøre...

og bare så det er sagt: MAC er overpriset, til og med Steve Jobs har sagt det selv...

Gidder ikke å diskutere det her ;) Steve Jobs har ikke nevnt det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...