Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ingen bryr seg. Dra til helvete. FAAEENN!! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Akkurat så slutt og klag! Kom deg ut av skalkeskjulet ditt! Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Ja, er du? Du er seriøst tregoppfattet eller totalt tilbakestående om du ikke er ute etter kuk. Med andre ord så konstaterer du at alle mannlige individer som ikke er homoseksuelle må være tilbakestående? :nei2: Hvem faen gidder å se etter kug? Stapp trynet ned i buksa di da. ^ This. Kanskje han ikke er fornøyd med sin egen og er på utkikk etter en bedre? Ingen bryr seg. Dra til helvete. FAAEENN!! Du bryr deg.. Veldig mye. Endret 9. april 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Veldig morsom, du. Veldig. 1 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Godt å se at noen setter litt fart her inne dette forumet lukter muggel.........er det i det hele tatt noen som skriver noe her? branneren og jean gabin er to kule debatenter......kanskje jeg blir en stund om de er her..... Jeg tenkte kanskje å begynne å skrive litt her Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Godt å se at noen setter litt fart her inne dette forumet lukter muggel.........er det i det hele tatt noen som skriver noe her? branneren og jean gabin er to kule debatenter......kanskje jeg blir en stund om de er her..... Jeg tenkte kanskje å begynne å skrive litt her det synes jeg var en veldig god ide..... dette forum trenger virkelig nytt blod.....overbefolket av fjortisser som det er :rofl: godt å se deg, min venn fra den gule dal...... :yes: 1 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Godt å se at noen setter litt fart her inne dette forumet lukter muggel.........er det i det hele tatt noen som skriver noe her? branneren og jean gabin er to kule debatenter......kanskje jeg blir en stund om de er her..... Jeg tenkte kanskje å begynne å skrive litt her det synes jeg var en veldig god ide..... dette forum trenger virkelig nytt blod.....overbefolket av fjortisser som det er :rofl: godt å se deg, min venn fra den gule dal...... :yes: Får håpe det kommer flere over fra VGD etterhvert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 haha jævla slingrefitter, som sitter på forum isteden for å være ute i sola. Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 kommer til å bli fullt av kranglelystne fra bs etterhvert....hehehe...... noe å se frem til det:) Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Dette er ikke krangling, dette er drittslenging uten mening. Om dere skal krangle kan dere like godt krangle om noe som er verdt å krangle om... Skjerpings. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hva er deres meninger rundt at Anders behring breivik blir regnet som utilregnlig? Fittetryner. Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 kommer til å bli fullt av kranglelystne fra bs etterhvert....hehehe...... noe å se frem til det:) Gleder meg allerede Er mange fargerike brukere på BS som nok ville satt sitt preg på dette forumet også... Her kan vi forhåpentligvis svare hvem vi vil også uten risiko for å bli kastet ut i kulden Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 kommer til å bli fullt av kranglelystne fra bs etterhvert....hehehe...... noe å se frem til det:) Gleder meg allerede Er mange fargerike brukere på BS som nok ville satt sitt preg på dette forumet også... Her kan vi forhåpentligvis svare hvem vi vil også uten risiko for å bli kastet ut i kulden det hadde vært virkelig morsomt....... får bare håpe det ikke er fult av psykoer her også.... 1 Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 kaller du meg fjortis?jævela skaphomser og emoer hele gjengen jeg er 15!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Tviler jeg faen meg ikke på. Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 kaller du meg fjortis?jævela skaphomser og emoer hele gjengen jeg er 15!! Ja, man kan jo ikke kalles fjortis når man er hele 15 år... Det blir jo totalt skivebom..... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 kaller du meg fjortis?jævela skaphomser og emoer hele gjengen jeg er 15!! Hva faen gjør en fjortis her?!?!?!?! Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 kaller du meg fjortis?jævela skaphomser og emoer hele gjengen jeg er 15!! Hva faen gjør en fjortis her?!?!?!?! Eg veit kva du har under brokja. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 nå har jeg lest igjennom denne tråden :eek: :dribble: :w00t: :green: :omg: :ph34r: :closedeyes: Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 nå har jeg lest igjennom denne tråden :eek: :dribble: :w00t: :green: :omg: :ph34r: :closedeyes: Tror du noen bryr seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå