Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Brenn i helvete. Jeg liker ikke deg. Bill Hicks er forresten ikke homo. Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 profilbilde ditt er homo erotisk(ikke at homofili er negativt) håper ikke du tenker negativt om det nei...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Jeg er alltid politisk korrekt, men fuck dere. Jeg slenger på en episode av The office før jeg stuper i seng, snakkes fuckers! Endret 9. april 2012 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hvorfor kan ingen av dere være et flott medlem som meg? Mener, jeg har nesten 3000 innlegg, vært her lenge. Folk liker meg, jeg er kjent. Get on my lvl bitches Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Da har du gått gjennom feil dør. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) profilbilde ditt er homo erotisk(ikke at homofili er negativt) Homo erotisk? ... Noen som ønsker å krangle med meg? Dere kan ikke vinne. Endret 9. april 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 profilbilde ditt er homo erotisk(ikke at homofili er negativt) Homo erotisk? ... Noen som ønsker å krangle med meg? Dere kan ikke vinne. Hold kjeften på deg. Du har ingenting her å gjør. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 profilbilde ditt er homo erotisk(ikke at homofili er negativt) Homo erotisk? ... Noen som ønsker å krangle med meg? Dere kan ikke vinne. Hold kjeften på deg. Du har ingenting her å gjør. Du er bare en annen random som skriver smack, ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Du er bare ute etter kuk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Etter at jeg har sett signaturen å profilbildet ditt antar jeg at du er en 15-19 år gammel jomfru , Symmetrical... Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Og mest sannsynlig jobber h*n som prostituert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Rattle din idiot, Symmetrical er åpenbart en kjellerotte, som garantert ikke har sett sine egene kjønnsdeler på flere år. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Du er bare ute etter kuk. Slik som Zapturi konstaterte tidligere så er det mye som tyder på at profilbildet ditt er 'homo erotisk'. I sammenheng med dette så er det vel ikke jeg som er ute etter kuk, er det? Etter at jeg har sett signaturen å profilbildet ditt antar jeg at du er en 15-19 år gammel jomfru , Symmetrical... Du 'antar' at noen er (X) alder når det står klart og tydelig i profilen deres. Tror havfruen fra Disney tok jomfrudommen min for en god stund siden. Og mest sannsynlig jobber h*n som prostituert. Dette stemmer. Jeg ler som faen! Hahaha! Best thread ever! Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Vi alle er som oftest ute etter litt kuk. DIn jævel. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Rattle din idiot, Symmetrical er åpenbart en kjellerotte, som garantert ikke har sett sine egene kjønnsdeler på flere år. Zapturi Forumstatistikk: Mest aktiv i: World of Warcraft ... Regner med at du har mye 'experience' med hvordan det er å være en kjellerotte. Vi alle er som oftest ute etter litt kuk. DIn jævel. Så du er ofte ute etter kuk? 1 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ja, er du? Du er seriøst tregoppfattet eller totalt tilbakestående om du ikke er ute etter kuk. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hvem faen gidder å se etter kug? Stapp trynet ned i buksa di da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå