-Pus- Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 må jeg holde kjeft for at du skal kunne krangle? Haha fyfaen dere er tapere, spesielt pus som tar seg nær. tar meg aldri nær av noen..... isåfall burde du hatt litt kjøtt på den såkalte kranglinga di......å kjøre taperkortet nå grenser faen meg til spam.... Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 går å legger meg...kanskje det dukker opp noen over 12 år, som det er mulig å krangle litt med senere... Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Pingle. jepp.....foretrekker sex fremfor å slenge taperstempel frem og tilbake hele natta.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ja jeg regner med at din kjære venter til klokken halv 3 for å ha sex med deg, det er da det er mørkest på døgnet. Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 hahaha:)) den var faktisk litt god:)) noen må slappe av litt mellom rundene veit du:)) Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 hahaha:)) den var faktisk litt god:)) noen må slappe av litt mellom rundene veit du:)) Taper!!11 Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) kan dere noe andre ord enn taper på det forumet her?? fy faen trodde aldri jeg skulle si det...men selv de dummeste brukerne på BS er kjappere i pappen enn de mongolide sauerunkerne i denne tråden..... Endret 9. april 2012 av -Pus- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Rattlenbone, selv om du har brukt opp alt kreativiteten din på å lage et nick, som er forøvrig latterlig dårlig, så burde du ha et større ordforåd en taper. Hvor går grensa til tilbakestående ? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Fy faen for en gjeng med drittsekker dere er alle sammen. 1 Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 BS? å hjelpe meg.....finnes det virkelig levende personer som veit hvordan man skrur på en pc, men som ikke veit hva BS er?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Det jeg prøver å si, rattlebone er tilbakestående. Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 grensa for hvor tilbakestående det er mulig å bli går ved rattlebone......dummere enn det så kan du trygt deffineres som en grønnsak... Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Rattlenbone, selv om du har brukt opp alt kreativiteten din på å lage et nick, som er forøvrig latterlig dårlig, så burde du ha et større ordforåd en taper. Hvor går grensa til tilbakestående ? Krangletråden. Alt jeg har skrevet i denne tråden unntatt dette er bullshit. Slutt å ta dere selv så jævla høytidelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Viss noen tolker dette som seriøst så kan jeg informere om at alt er bare tull. Dere er forresten kviser på menneskehetens rompe. Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 finnes ikke noe tull i en krangletråd......da kjenner du ikke meg..... Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Søtt. Jeg er tilbake, klare for nye personangrep. Fyr løs, idioter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 profilbilde ditt er homo erotisk(ikke at homofili er negativt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå