Gå til innhold

Den store krangle tråden

Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Får håpe Branneren holder seg her inne, et friskt pust :)

Hvorfor vises ikke riktig antall innlegg under profilbildet forøvrig ?

Noen som vet ?

Fordi det antallet som vises under bildet ikke inneholder innlegg du har i "Off Topic"-kategoriene.

Tullete system mener nå jeg. Gå inn på profilen din så ser du det ekte antall innlegg.

Er sånn det fungerer ja..helt enig at det er bare tulleball..

Men tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt å se at noen setter litt fart her inne :)

dette forumet lukter muggel.........er det i det hele tatt noen som skriver noe her?

branneren og jean gabin er to kule debatenter......kanskje jeg blir en stund om de er her.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN

Haha finn på noe bedre ...

Pus som nick tror du mente pussy...

Endret av Slettet-ZQr2eN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN

pussy kan bety mye trenger ikke å bety vagina , meget vakkert profilbilde forresten,

jeg er ironisk sånn btw.

Lenke til kommentar

kunne ikke hatt noe annet nick.....

pus er mitt nick over den store webben....har blitt kalt pus i 25 av 25 år....så det tenker jeg å fortsette med....

dessuten bør du lære deg å bruke komma, sånn at innleggen dine gir mening din fjott....

Lenke til kommentar

pus er mitt nick over den store webben....har blitt kalt pus i 25 av 25 år....så det tenker jeg å fortsette med....

dessuten bør du lære deg å bruke komma, sånn at innleggen dine gir mening din fjott....

Og, hvorfor har du ikke mer en 0 innlegg?
Lenke til kommentar

Pss, pus trenger ikke skifte nick, bare du som tenker perværst Zapturi.

Hold kjeft.

Hva er problemet ditt? Har du ikke fått med deg at det skrives "perverst"? Ikke "perværst"?

Smella di du da, slutt med "sokkene" og få med deg min meninga a! H*n kan ha det nævnet h*n vill.

(Haha, ler så mye :p)

Lenke til kommentar

Pss, pus trenger ikke skifte nick, bare du som tenker perværst Zapturi.

Hold kjeft.

Hva er problemet ditt? Har du ikke fått med deg at det skrives "perverst"? Ikke "perværst"?

Smella di du da, slutt med "sokkene" og få med deg min meninga a! H*n kan ha det nævnet h*n vill.

(Haha, ler så mye :p)

bytt ut den * med en u er du snill.......

mvh Graceful, Grace, Pus, HelloKitty, Kissa, Søta, Druesukker, Lumia, TheCrow, ParanoidMe....m.m........

Og, hvorfor har du ikke mer en 0 innlegg?

du som har vært på dette forumet burde da visst det......eller er du for fjern til å tenke lenger enn pannebeinet?

Lenke til kommentar

Hva er egentlig problemet? Følte du deg truffet? Du er en veldig svak person om du ikke tåler en * istedet for "u".

fyfaen dere er døle , har dere noe bedre å komme med eller dårlige sokke spøker?

Du har tydeligvis ikke hørt om "stor bokstav". Slutt med Internett, og begynn og pugg ordboken.
Lenke til kommentar

fyfaen dere er døle , har dere noe bedre å komme med eller dårlige sokke spøker?

det er det jeg sier....bare lavpanna idioter alle sammen...deg inkludert.......er litt flau over å skrive på dette forumet... håper jeg blir kasta ut snart...

Hva er egentlig problemet? Følte du deg truffet? Du er en veldig svak person om du ikke tåler en * istedet for "u".

Du har tydeligvis ikke hørt om "stor bokstav". Slutt med Internett, og begynn og pugg ordboken.

jeg bare poengterte et faaktum, din idiot....

Lenke til kommentar

Javel, er 0.2 % svensk resten er norskt. Så hvis du har et problem med norge, så pell deg ut. Skrev h*n pga jeg ikke viste kjønnet til -Pus- som jeg gjetta var kvinne. Men har tatt feil faktisk på "IlikePandaGirl". Så... få det INN I HODET!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...