Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Her kan man krangle om alt og ingenting . Endret 8. april 2012 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Vi behøver ingen egen tråd for det. Vi klarer helt fint å krangle så busta fyker i stort sett alle tråder vi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Er veldig greit å ha en plass der du kan krangle fritt om stort å smått , jeg personlig elsker en god krangel ! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Steng denne tråden og fortsett kranglene vi har i andre tråder! Eller må jeg krangle meg frem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 det nekter jeg å gjøre med mindre jeg får noen gode begrunnelser! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Kony 2012 er New World Order og holocaust skjedde ikke. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Må du lage en så jævlig idiotisk tråd? 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Må du lage en så jævlig idiotisk tråd? Dette var en jævli nødvendig tråd, OK?! Kjeften nå eller så smeller det! 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Slutt å være så frekk i kjeften vesle deg. Endret 30. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Citroen er en jævla fin bil. Lenke til kommentar
Mafiapungen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Citroen er en jævla fin bil. Citroen er kun brukbar på de minste fjellstrekningene der det ellers er stengt for syklister! Ellers så vil jeg tørre å påstå at Citroen faktisk ikke er en bil, men ett merke. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Må du lage en så jævlig idiotisk tråd? Hold kjeft for faen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Må du lage en så jævlig idiotisk tråd? Hold kjeft for faen hva i alle dager? Har ikke din mor lært deg å snakke pent? Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 ojjda....ikke trygt med en egen krangletråd.......kan hende jeg finner på å krangle litt :nei2: ... men de patetiske forsøkene tidligere i denne tråden.... virkelig ingen som kan å krangle på dette forumet? looooooseeers!!! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 ojjda....ikke trygt med en egen krangletråd.......kan hende jeg finner på å krangle litt :nei2: ... men de patetiske forsøkene tidligere i denne tråden.... virkelig ingen som kan å krangle på dette forumet? looooooseeers!!! taper Lenke til kommentar
-Pus- Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 ojjda....ikke trygt med en egen krangletråd.......kan hende jeg finner på å krangle litt :nei2: ... men de patetiske forsøkene tidligere i denne tråden.... virkelig ingen som kan å krangle på dette forumet? looooooseeers!!! taper kaller du meg en taper?? meg?? du skulle bare visst lille venn..... jeg har kommet for å bli og gjøre forumet til noe annet enn tørkende maling......suppehuer!! Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 ojjda....ikke trygt med en egen krangletråd.......kan hende jeg finner på å krangle litt :nei2: ... men de patetiske forsøkene tidligere i denne tråden.... virkelig ingen som kan å krangle på dette forumet? looooooseeers!!! taper kaller du meg en taper?? meg?? du skulle bare visst lille venn..... jeg har kommet for å bli og gjøre forumet til noe annet enn tørkende maling......suppehuer!! humre humre!! Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 dere må skjerpe dere her jeg har ikke sett maken til humørløse folk skjerpings!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå