Gå til innhold

[Løst] Android: Mulig å fjerne sidene ved "desktop"

Anbefalte innlegg

Hei.

Dette er helt sikkert et noobish spørsmål, men jeg er ganske ny på Android så dere må beklage meg. Jeg har googlet litt rundt, men har ikke funnet svaret på det.

Greia er at startmenyen, eller "desktop" som jeg liker å kalle det, har flere "sider"/tabs. Jeg kjører android 2.3.7, og har fem sider, hvor den i midten er det først jeg ser når jeg slår på telefonen. Jeg har tatt vekk nærmest alt av andre apper som var forhåndsinstallert på telefonen, og har nå 3sider som jeg gjerne vil ta bort. Jeg trodde dette skjedde automatisk, men det gjør det ikke. Har lett litt i innstillinger, men ikke funnet noe svar på det. Er det noen her inne som kan forklare meg hvordan jeg gjør det så er jeg veldig takknemlig for det :)

ps. håper jeg klarte å forklare det på en nogenlunde grei måte, hvis ikke si ifra :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette spørs litt på hvilken telefon du har.

Du kan også legge inn en annen launcher, feks Go Launcher. Da kan du velge hvor mange hjemmeskjermer du skal ha, samt hvilken som skal være hovedskjerm - i tillegg til masse annet :)

Lenke til kommentar

Kan godt hende at Sony sin launcher lar det gjøre dette, det vet jeg desverre ingenting om.

Selv synes jeg det er viktig at jeg er "komfortabel" med launcheren og hjemmeskjermene, og at alt er sånn som jeg vil ha det ;p

Er vel lettere manisk på det området :D Du kan jo feks se i "post din homescreen/lockscreen"-tråden for inspirasjon ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...