trondwestby Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Spurveugle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Supert ! Ville fjernet den øvre grenen..ellers meget bra trond . Endret 28. mars 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Supert ! :)Ville fjernet den øvre grenen..ellers meget bra trond . Takk Terje! Jeg har ikke fjernet den med vilje, da jeg ønsker å vise litt mer milljø og ramme motivet inn Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Flott og klart uglebilde. Jeg digger ugler, øynene gjør dem til flotte fotoobjekter. Går og vurderer å handle dette objektivet for å slenge i fronten på en 7D for å strekke meg litt nærmere på dyrefoto, men har lite mulighet til å få testfotografert med den. Hvordan oppfatter du objektivet på detaljnivå? Har du mulighet til å legge ut eller sende meg noen bilder med full oppløsning så jeg kan kikke litt på hvordan den arter seg i full størrelse på bildene? I såfall kan du sende på espenATfiskersidenDÅTTno... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 En flott modell og et veldig bra bilde!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg