Runar15 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Hei Er en 15 år (født 1996) gammel gutt fra Bergen som liker å tjene penger. Jeg er derfor ute etter en sommerjobb, men vet ikke helt hvor jeg burde lete, hvilke type jobb som passer meg og hvordan en ung gutt som meg burde få tak i en jobb. Jeg foretrekker en jobb som vil kreve litt fysisk arbeid, som jeg mener jeg er relativt flink med. Noen som har noen tips til hvor/hvordan jeg burde starte jobb jakten? Jeg ønsker å forsikre meg en jobb tidlig før de gode jobbene som tilpasser de unge blir tatt. Noen som har noen tips til hvor i Bergens området det finnes jobber som tilpasser unge, evt butikker eller annet. Hva burde jeg gjøre ...? Mvh Runar Endret 28. mars 2012 av Tønnen Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Den enkleste måten å få sommerjobb på er å høre med famile og kjente om arbeidsplassen deres trenger sommervikarer. Det er nok slik de fleste fikser det. 1 Lenke til kommentar
Runar15 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Du har et poeng, var et tilfelle jeg fikk en slik sommerjobb i fjord. Men er ikke alltid slekten har noen tilbud heller. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hør med de du jobbet hos i fjor da kanskje? Når jeg var gutt så var jeg fast sommervikar hos et selskap som bror min introduserte meg for, var der i 4 sommere. Hvis ikke det slår til så ville jeg plukket ut noen firmaer som det er sannsynlig at kan ansette en mindreårig sommervikar og ringt dem og spurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå