festuz Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg er så sykt gira nå, bestod nettopp teoriprøven, har øvelsekjørt mye og skal nå begynne med kjøretimer den 22 April. Det jeg lurer på er om noen har peiling på hvor lang tid jeg ca kommer til å bruke på den praktiske delen? Har kjørt motocross 4 år, så jeg kan og kjøre, også i trafikken. Skal ta oppkjøringen i Stavanger og lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan øve meg i helgen? Takk for all mulig info og svar! Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg lurer på det samme. Har også bestått teoriprøven. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hei, jeg hadde også kjørt litt cross før jeg tok lappen, hadde også kjørt litt hjemme. Jeg brukte ca en måned (Var i slutten av sessongen så hadde dårlig tid) og ca 10 kjøretimer. Lenke til kommentar
festuz Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Hei, jeg hadde også kjørt litt cross før jeg tok lappen, hadde også kjørt litt hjemme. Jeg brukte ca en måned (Var i slutten av sessongen så hadde dårlig tid) og ca 10 kjøretimer. Takk for svar Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg startet sommeren når jeg var 15, og øvelseskjørte mye. Hadde 2 kjøretimer litt på høsten, og langkjøring starten av mai når jeg fylte 16, og oppkjøring uke etterpå. Øvelseskjørte over 200mil, og det er ikke alle som har mulighet til det! Betalte 15 eller 16 tusen for lappen Lenke til kommentar
sondre97 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Kan man ta kjøretimer som 15-åring? Endret 2. mai 2012 av sondre97 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå