ReaveЯ Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Noen som har peiling på hvor jeg får kjøpt det? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Uhm...du må ha riktig lader til de forskjellige modellene. Hvis du kontakter selger du kjøpte maskinen av så kan de helt sikkert skaffe en. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Var en barberingsmaskin som jeg bare fant her i huset da jeg dreiv å rydda. Vet ikke helt hvor den er kjøpt fra. Er ikke noe nettside du får kjøpt ladere ? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det er sikkert en proprietær batteriløsning i maskinen og da trenger du en lader med riktig spenning. Bruker du en lader med feil spec så ryker maskinen etter noen ladinger. Du kan vel finne modellbetegnelsen eller partnummer og finne riktig spec på lader hos produsentens supportsider tenker jeg, Lenke til kommentar
darket Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 merke er det på denne? ladere koster gjerne mer enn ny maskin, med mindre du sitter på en dyrere modell altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå