Läkerol Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Har ett litt merkelig problem på min HP G62. Den har windows 7. Når jeg skal koble til nettverk så åpner jeg den boksen nede i høyre hjørne, og får opp alle tilgjengelige nettverk, når jeg så trykker på ett nettverk og trykker "koble til", så forsvinner bare hele den nettverksboksen, og ingenting skjer. Når jeg går inn på Nettverks- og delingssenter og prøver å trykke på "Konfigurer ny tilkobling eller nytt nettverk", så skjer det heller ingenting. Også når jeg prøver å legge til internett på "Administrer trådløse nettverk" skjer det heller ingenting. Noen som har anelse om hva som kan være galt? Lånte bort pcen til en kompis som skulle koble til pcen på skolen, men det gikk ikke (annen grunn), så derfor prøvde han mange måter på å koble til, kanskje han har endret på noen innstillinger eller noe sånt? Takk for svar! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Du kan jo prøve å bruke systemgjenoppretting, til en dato før han lånte maskinen. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Du kan jo prøve å bruke systemgjenoppretting, til en dato før han lånte maskinen. Fant nå ut at problemet var der når jeg lånte den ut, men siden jeg hadde vært hos han med pcen før var nettet hans lagret, derimot nettet på skolen. Jeg slettet mye direkte på programfiler, men bare programmer jeg lastet ned tror jeg, kan jeg ha slettet noe viktig? Hvordan systemgjenoppretter man? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Det er bare å skrive "win7 systemgjenoppretting" i en søkemotor, så finner man svaret http://windows.micro.../system-restore Forøvrig er det ikke risikofritt å slette i vilden sky :-) Man kan fort ødelegge noe i windows. I verste fall får du ta en backup av viktige data og så reinstallere Win7. Endret 30. mars 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå