zico74 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hei.......................... Jeg lurer på om det er noen her som har tre musikkvideoer. Jeg prøver og få tak i musikkvideoene til Kurt, Gaute og David fra Idol. Kurt Nilsen - She's so High Gaute Ormåsen - Chasing Rainbows David Pedersen - Wild at heart Disse leiter jeg etter. Men har mislyktes hittill i leitingen. Noen som kunne tenke seg og hjelpe meg eller om noen har disse musikkvideoene? Med vennlig hilsen zico74. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Nei........................................................................................... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har du prøvd web-tv'en på www.tv2.no? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 edit: ......................... Lenke til kommentar
zico74 Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Ok, ja har sett de på tv2.no weben. men hvordan får jeg lastet de ned og hvor kan jeg hente dem og er det ingen her som har disse musikkvideoene????????? hilsen zico74. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg svarer i sterkt motvilje... Søk på Odc, imesh , kazaa elns.. Btw, hva i helvete skal du med dem? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 øøh.. wtf! Håper for guds skyld at du skal brenne dem ut på cd'er og selge dem til fjortiss jenter for store penger.... Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 JA tv2 wben har de var innom for leden dag. hvis ikke kan det henne du finner noe på kazaa Lenke til kommentar
zico74 Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har leita på Kazaa men ikke funnet noe ennå. Kanskje de ikke er blitt lagt ut der ennå. Får se om jeg finner de. hilsen zico74. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Får se om jeg finner de. hilsen zico74. Det håper ikke jeg.... hele IDOL gjengen burde gå opp i røyk og bli glemt fortere en du kan si: "vinneren-av-idol-har-stort-mellomrom-mellom-fortennene-sine" Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hva er galt med Kurt? Han har jo en av norges beste stemmer, og kan faktisk synge ( i motsetning til en rekke andre artister) David derimot, skulle hatt juling... Lenke til kommentar
zico74 Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Jeg spør ****** ikke flere ganger. Ingen som gidder og svare, f.eks. jeg har den eller de. eller jeg har ikke dem. Jeg kan godt hjulpe deg med og finne de,,,,,,,,,,,,,, ****** heller. ingen svarer ordentlig.................. hilsen zico74. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hva er galt med Kurt? - Han debuterte med en coverlåt (fra 1998 som var en hit internasjonalt, men ikke i Norge.) - Han er er et produkt av ultrakommersiell TV drift. - Kurt stjeler spalteplass fra musikerne (Kurt er en artist ikke musiker). Kurt's band er et helt ok lokalt lite band, men det fortjener ikke medias søkelys. Heldigvis har Kurt kort holdbarhetsdato så vi er nok kvitt ham snart Lenke til kommentar
all right Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Alle de 3 SUGE jo. har du prøvd med kazaa?? det er ett prog.du kan saste ner alt fra de til d. du laste d ner fra kazaa.com Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Alle de 3 SUGE jo.har du prøvd med kazaa?? det er ett prog.du kan saste ner alt fra de til d. du laste d ner fra kazaa.com Du bruker ikke kazaa da. Prøv heller kazaa lite k++ www.kazaalitekpp.com (100% reklamefritt og med masse ekstra fuksjoner som speed up o.l.) Edit: trykkleif Lenke til kommentar
zico74 Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Jeg gidder ikke og leite mer etter de filmene der. Jeg finner dem ikke alikevel. hilsen zico74. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 er denne posten fortsatt ikke sletta? hva ****** er det med moderatene på dette forumet? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 er det lov å laste ned de greiene i det hele tatt? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Antar at det ikke er lov og laste ned, og jeg må spørre , hva i gudenes navn skal man med slike vidoer? Kurt er en ufattlig taper , bygd på 1stk clit-feller og et ultra stort kommersielt bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg