Tittey Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg brukte en workaround og lastet ned autoProcessTV fila fra nettet. Denne la jeg så over i en mappe på nasen, konfigurerte den slik det står den skal og linket til den i programmet. Nå funker det faktisk! Helt rått! Tusen takk for hjelp Kakeshoma, du satt meg i allefall på riktig spor, herregud så mye jeg har plagdes med dette! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Aha, jeg fikk den ikke til å prosessere scriptet når den lå i en delt mappe, men bra du fikk det til Er rått ja, ingen vei tilbake til torrents i hvert fall! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Forstår ikke helt. Hva er poenget med autoprocess når sabnzbd tar av seg dette uansett? Med filnavn.sxx.exx Og samme med filmer filmnavn (year) Og at sabnzbd kan vite hva den laster ned så gjør jo den resten. Må være noe jeg ikke ser Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Scriptet sender filen tilbake til sick beard for post prosessering. Er jo sick beard som har all info om lokasjoner osv, sabnzbd laster bare ned til et midlertidig sted. Lenke til kommentar
aenima Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 En lett måte å få dette opp å gå på en Synology NAS er å legge til http://www.synocommunity.com/ sitt package repository. Dette lar deg installere sickbeard, sabnzb og couchpotato på samme måte som man installerer synologys egne program pakker. Her finnes det også en pakke som heter nzbconfig. Denne kobler sabnzb opp mot sickbeard og couchpotato automatiskt (setter de nødvendige file paths). Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Andre som har problemer med SB som lager ny season folder i stedet for å bruke de eksisterende etter forrige oppdatering? Nvm. rettet i renaming. Endret 11. september 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er det flere som har problemer med http://www.synocommunity.com/ Kommer ikke inn på siden, og NAS'en godtar ikke http://packages.synocommunity.com -T Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Prøv: http://synopkg.superzebulon.org/spkrepo/packages Kan virke som det er noe feil ute å går ja. Får ikke frem apps fra 3. parts repos. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Takk for linken. Håper synocommunity er oppe å går igjen snart, de har den geniale oppsettsappen som jeg ikke husker hva heter. Den setter automatisk tilganger til sab/sickbeard sab/couchpotato osv. Har ikke klart å finne den igjen andre steder. -T Endret 5. oktober 2012 av Tetanus Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Andre som har litt problemer med Sick Bearden sin? Min ser ikke ut til å se nye episoder på noen av seriene... Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Min fungerer helt fint.... Har du prøvd å starte tjenesten på nytt? Hadde en liten periode med ustabilitet, men det gikk seg til. -T Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Takk for linken. Håper synocommunity er oppe å går igjen snart, de har den geniale oppsettsappen som jeg ikke husker hva heter. Den setter automatisk tilganger til sab/sickbeard sab/couchpotato osv. Har ikke klart å finne den igjen andre steder. -T Endrer du til Google sine DNS så fungerer siden (8.8.8.8 og 8.8.4.4) Ble nysgjerrig så jeg la inn inn Couchpotato og Sick Beard, men hvordan legger en til private trackere med innlogging? eller er disse tjeneste kun beregnet for usenet? Endret 8. oktober 2012 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jepp, kan bekrefte at det funger med google sin DNS. Merkelige greier egentlig. -T Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Dette må prøves, har samme effekt sånn som det er satt opp oss meg nå, men da må pcen stå på Noen som kan bekrefte at dette virke på DSM 4 og ikkje bare 3? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Dette er jo fantastisk, men Matrix sin API var ikkje de heilt store til serier, får jo ikkje det samme som du får fra sida deires. Til serier er sickbeard sinn egen index bedre, men bruker fortsatt Matrix i couchPotato. Endret 18. november 2012 av Noiz Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Holy kreps... Ser ut som det går mot slutten for bruknett...? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ja ser ut som det er slutt nå. Men det så mørkt ut da newzbin1 la ned for noen år siden. Da dukket nzbmatrix opp. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Og denne gangen dukket det opp nzbnab i mange varianter... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Man kan jo sette opp sin egen newsnab-server, men det hjelper jo ikke når serverne får DMCA-takedowns og fjerner innholdet. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Har ikke merket noe til det. Mulig ikke ngroups er DMCA compliant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå