Gå til innhold

9/11 dokumentar

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er på utkikk etter dokumentarer om 9/11 og jakten på Osama Bin Laden fra USA's side. Jeg synes slikt er spennendes, selvsagt veldig trist men spesielt jakten på Bin Laden kunne vert spennende å sett. Jeg er veldig glad i krimserier og bøker men kunne tenke meg en dokumentar om rundt dette emnet. Jeg har sett litt på jakten av Bin Laden men fikk ikke sett hele. Såg også at det en gang skulle vises en 9/11 dokumtar på Discovery men hadde ikke anledning til å se den.

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unødvendig. Hvis du ikke har noe å bidra med, kan du spare deg de tastetrykkene det tar å lime inn en LMGTFY-link.

Slik som du bidrar meinar du? Sikker på at TS setter pris på di anbefaling. ;)

TS: du spor om eit ganske vidt område, google soket visar naturleg nok nokre av dei mest aktuelle tinga du kan sjå på. Det eg meinte å foreslå var at du bor sjå på nettopp slikt forst.

Hvis det er ein spesiell vinkel du vil angripe det frå kan eg gi deg meir konkrete anbefalinger. Eksempelvis er det nok av dei som ser på USAs "War on Terror" som eit verktoy/unnskyldning for å spre sine ideal og beskytte amerikanske interesser rundt om i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...