royegil90 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 ser for eksempel her at det selges mottaker for digital tv som funker i bil hvordan er det den funker er det det samme som for eksempel rikstv eller bare tilgang til nrk kanalene? og funker det å koble disse til bilspiller eller for eksempel pad? å hva trengs? Å har veldi lyst å ha internett i bilen så da er mitt spørsmål hva må jeg skake hvor kan jeg skaffe det å hva det koster? Lenke til kommentar
runerask Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Du finner sikker mye rimeligere løsninger på ebay, jeg har selv en DVB-mottaker jeg kun setter i USB-port for å få inn digitalTV (har ikke fått testet den enda da, pga min har ikke MPEG4 og en stund siden jeg kjøpte den) Angående internett må du velge mellom G4(og kanskje G5 når den kommer), og mellom hvilken operatører på dette. Eller du kan velge Ice. Jeg har Ice og den virker for min del veldig bra. Virker stort sett over alt, og i nød har jeg en smarttelefon som back-up xD Endret 28. mars 2012 av runerask Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Du finner sikker mye rimeligere løsninger på ebay, jeg har selv en DVB-mottaker jeg kun setter i USB-port for å få inn digitalTV (har ikke fått testet den enda da, pga min har ikke MPEG4 og en stund siden jeg kjøpte den) Angående internett må du velge mellom G4(og kanskje G5 når den kommer), og mellom hvilken operatører på dette. Eller du kan velge Ice. Jeg har Ice og den virker for min del veldig bra. Virker stort sett over alt, og i nød har jeg en smarttelefon som back-up xD Hvor mye betaler du for ice? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Enkleste måte å få internett i bilen (for WiFi-enheter) er å slå på tethering på telefonen din (dersom den har dette). Den vil da fungere som en WiFi-router for en iPod Touch, iPad eller andre enheter uten GSM-modul. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 For å få internett i bilen, så har Telenor, Netcom og Ice trådløse mobile bredbåndsroutere. Telenor sin vet jeg er ganske liten, og lader på USB, mens Ice og Netcom kjenner jeg ikke til. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå