Banntef Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Vel, jeg vet at dette ikke akkurat er "lovlig". Jeg har bestemt meg for å slutte, og var dum nok til å signe annual pass i et svakt øyeblikk. Jeg vil bare bli kvitt selve 200kr.- i måneden på et spill jeg skal slutte å spille. Accounten min har 3 85 characters - en death knight med 6/8 heroic og 401 ilvl, en warlock med 392 ilvl og omtrent 4-5 uker med heroic clear FL igjen for dragonwrath og en shabby gearet rogue. Som sakt, dette er en giveaway om noen har lyst på en account gratis. Med annual pass så har du også en mulighet til å få beta invite en gang i framtiden. Armory links kan jeg linke etter PM requests, ikke så ivrig på å linke dem her etter en liten vurdering. Om du er interesert, post i tråden eller sleng meg en PM om du ikke vil at folk skal vite det. Og beklager om dette ikke er lovt å poste her (noe jeg mistenker) Endret 28. mars 2012 av Banntef Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Sendt deg en PM Endret 3. april 2012 av DavidH Lenke til kommentar
Dobica Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Også sendt PM men ikke fått noe svar Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg har snart sendt 10 PM'er men han har ikke svart meg på noen! :realmad: :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
Dobica Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ofte slik at er noe for godt til og vær sant Er vel bare lureri dette her Lenke til kommentar
Banntef Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Beklager at jeg ikke har svart på mesteparten av PM'ene, endte opp med at jeg bare valgte en og overså de andre. Accounten er gitt bort, og nei det var ikke bare lureri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå