idgaf321 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Når jeg putter inn en cd i cd-rom'et så freezer hele pcen og blir kjempetreg, dette gjelder bare cd'er og ikke dvd'er. Det som skjer er at cden aldri åpner, så går jeg inn på computer og sjekker der, men der er det en progress bar oppe som går kjempesent, og om jeg trykker på noe som helst så slutter windows explorer og svare, og av og til restarten den heller ikke. Jeg har oppdadert alle driverene til cd rommet og letet rundt på nettet, men finner ikke svaret, plis hjelp! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Kan være at den er defekt. Når en plate er vanskelig å lese så blir PC treg. Lenke til kommentar
idgaf321 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Kan være at den er defekt. Når en plate er vanskelig å lese så blir PC treg. Er sånn med alle plater jeg har, og brente plater også Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg mente å si at drevet er defekt. Lenke til kommentar
idgaf321 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg mente å si at drevet er defekt. Ah, lol Skal prøve å finne et gammelt cd rom og se hvordan det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå