bkf_94 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hei. Jeg har søkt på befalskolen til sommer men vil gjerne utsette det et år. Jeg fikk et brev i posten i dag som bekreftet at de hadde fått min søknad. Hvordan 'avlyser' jeg søknaden? Sto noe med at jeg måtte bekrefte søknaden min og dersom jeg ikke bekreftet den ville den ikke bli vurdert. Så kan jeg bare la være å sende den tilbake? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Bekrefte søknad? Kan du finne ut hva det faktisk sto ? Har søkt befalskole og sendt inn alle papirene. Men tingen var det var mamma som gjorde det for meg. Ettersom jeg er langt hjemmefra . Og ble veldig usikker når du skrev at du måtte bekrefte det, kan ikke huske at hun har nevnt noe om det .... Tilbake til topic: Ring Vernepliktsverket 03003 (som nevnt over) og hør med de. Vernepliktsverket kan svare deg på de fleste spørsmål som gjelder utdanning i forsvaret. Du kan også sende mail til de hvis du foretrekker det. Men virker som du bare kan la være i å sende bekreftelse. Så sende inn søknad neste år. Utifra det du skriver. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hei. Jeg har søkt på befalskolen til sommer men vil gjerne utsette det et år. Jeg fikk et brev i posten i dag som bekreftet at de hadde fått min søknad. Hvordan 'avlyser' jeg søknaden? Sto noe med at jeg måtte bekrefte søknaden min og dersom jeg ikke bekreftet den ville den ikke bli vurdert. Så kan jeg bare la være å sende den tilbake? Det er så enkelt som det står, om du ikke bekrefter søknaden din, så blir den heller ikke vurdert. Og om du skulle besvare søknaden og får beskjed om at du kan møte opp på FOS, så må ikke du møte opp, befalsskolen er ikke pliktig. Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Svarer du ikke på søknaden blir det regnet som at du ikke ønsker å stille til opptak, enkelt og greit. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Bekrefte søknad? Kan du finne ut hva det faktisk sto ? Har søkt befalskole og sendt inn alle papirene. Men tingen var det var mamma som gjorde det for meg. Ettersom jeg er langt hjemmefra . Og ble veldig usikker når du skrev at du måtte bekrefte det, kan ikke huske at hun har nevnt noe om det .... Tilbake til topic: Ring Vernepliktsverket 03003 (som nevnt over) og hør med de. Vernepliktsverket kan svare deg på de fleste spørsmål som gjelder utdanning i forsvaret. Du kan også sende mail til de hvis du foretrekker det. Men virker som du bare kan la være i å sende bekreftelse. Så sende inn søknad neste år. Utifra det du skriver. Takker for alle svar og skal sende de en mail Toy man, det som sto var at jeg måtte sende inn attester, siste karakterutskrifter o.l Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Takker for alle svar og skal sende de en mail Toy man, det som sto var at jeg måtte sende inn attester, siste karakterutskrifter o.l Ahh okey. Trodde at det var en egen bekreftelse som man måtte sende inn. Men takk for at du oppklarte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå