Hveding Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hei. Jeg ble sagt opp på ******AS, men i oppsigelses kontrakten står det meget lite. Ifølge lovdata.no, så har ikke sjefen nesten ikke opprettholdt noe av de kravene som er når en skal skrive oppsigelses kontrakt. Så lurer jeg på om det er noe å bry seg om.. Alt ellers er greit, men denne "oppsigelses kontrakten" jeg fikk av han, stusser jeg litt over. Leste noe om erstatning når en kontrakt ikke opprettholder de kravene som skal være.. Mvh Patrick Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det du kan gjøre (for å hjelpe eventuelle individer som har kunnskap på dette området) er å laste opp en elektronisk kopi av kontrakten (selvsagt med personopplysninger eller annet du vil skjerme, sladdet bort). Hvis du er tillknyttet noen form for fagforening eller lignende organisasjon kan de eventuelt ha mulighet for advokat konsultasjon (fleste tilfeller gratis). P.s. er det ikke litt langt å hoppe rett på et krav om erstatning? Det beste er vel at alle kommer til en felles enighet. En erstattningssak kan (hvis du får beskjed om at dette vil bli tatt opp videre i rettsystemet) medføre en veldig lang prosess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå