Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

GPU Driver Problem Etter Reboot

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har et problem med GPU driverene til mitt NVIDIA GeForce GTX 570, i at hvis jeg skrur av/restarter maskinen min får jeg lag i nesten alle spill jeg kjører.

Det er ikke konstant lag. F.eks, når jeg kjørte gjennom Mass Effect 3 for noen dager siden prøvde jeg å spille etter en reboot, og ved loadingen "hengte" bildet seg litt under loadingen av hovedmenyen, og så hvert 4-5 sek eller så in-game. Kuttscenene I spillet lagget også på samme måte.

Dette problemet løser seg hvis jeg avinstallerer driverene til GPUen via enhetsbehandling, avinstallerer alt av nvidia drivere via kontrollpanelets "avinstaller et programm", sletter installasjonsfilene for den på c:\nvidia\osv, restarter maskinen, installerer driverene på nytt og så restarter maskinen.

Deretter fungerer alt som det skal helt til jeg en gang er nødt til å restarte maskinen igjenn for evt. nye programmer/oppdateringer.

Jeg har nå holdt på med dette i over en måned, og det begynner å bli litt slitsomt, og jeg ville sette stor pris på hjelp til å få fikset dette slik at jeg ikke trenger å avinstallere og reinstallere driverene hver gang jeg må restarte/slå av maskinen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...