jeanette roger Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 FREEBIRD Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Flott motiv jeanetteroger, men desverre er fuglen ute av fokus..:-) 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Kjekt å se du prøver deg frem i alle former,om fuglen ikke er klar får så vere,for meg blir det fargene som drar ned bilde,+ for komp og tanken,tror ikke det skulle mye til for att bilde hadde stått seg godt. 1 Lenke til kommentar
John Schliemann Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Fargene er faktisk rare. Er det tatt gjennom vinduet? 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Flott motiv jeanetteroger, men desverre er fuglen ute av fokus..:-) he he,,,ja fuglen er ute av fokus derfor den er der,,bare prøver og leke meg noe her da,,ønsker deg en riktig fin påske,smil og tusen takk for kommentar Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Kjekt å se du prøver deg frem i alle former,om fuglen ikke er klar får så vere,for meg blir det fargene som drar ned bilde,+ for komp og tanken,tror ikke det skulle mye til for att bilde hadde stått seg godt. hei Tor,først og fremst takk for kommentaren,skal se om jeg finner tilbake til bilde legge det uten disse rare fargene mine,,,,og så vil jeg ønske deg en riktig god påske,smil og klem Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Fargene er faktisk rare. Er det tatt gjennom vinduet? tusen takk for kommentar,fargene skulle være rare ja,det er gjort bevist,det samme med at der er lagt på et filter som skal få det til få litt undervannsfølse el gjennom vinduet.. men smaken er som baken den er jo delt osv... uansett glad for tilbakemeldinger... så vil få ønske deg en riktig god påske med og uten rare farger,smil smil smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg