mobilen.no Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Nå har ingeniørene fra Beats Audio bidratt med maskinvare også. HTC One X skal rocke ørene dine Lenke til kommentar
ryback Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg sluttet å lese ved kabler. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Beats er vanvittig hype. Ingen med peiling på lyd, anbefaler beats. Jeg har testet flere set, og ingen av de har vært i nærheten av bra. 4 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 feil i teksten: Denne gangen har HTC ingen planer om å legge ved Beats-øreplugger, slik de gjorde med Sensation KL og Sensation XE. skal være "Sensation XL" Lenke til kommentar
BraDroid Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 what? ingen beats øretelefoner? hvilken type øretelefoner/handsfree følger med? noen crappy som andre mobilmerker leverer? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Mest overprisa driten jeg har fått tredd ned over høra, eneste jeg har hatt gleden av å høre som låt værre var 20 kroners headset på ett fly. 1 Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 what? ingen beats øretelefoner? hvilken type øretelefoner/handsfree følger med? noen crappy som andre mobilmerker leverer? Er det noen forskjell da? Lenke til kommentar
BraDroid Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 kanskje ikke, men hadde håpet på at det fulgte med noen råtasser når de først skryter så av lydbrikka:P min kommer i posten hvert øyeblikk, så hadde vært greit å vite hva som fulgte med, ellers blir det vel nye sennheiser:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det er altså ikke kun ekstra EQ-innstillinger, som på Sensation XE? Interessant. Håper dette endelig er mobilen som gjør mp3-spilleren min overflødig. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 For dere som har rootet telefonene deres, så er det allerede noen glupinger som har lagt ut "beats-lyd" i nedlastbare filer. Altså kan nå nesten hvem som helst få disse modifikasjonene i programvaren som Beats har laget. Dette er riktignok til de gamle Beats-telefonene, vet ikke om de nye er veldig annerledes, men tviler. Jeg kan ikke si jeg har merket noen forskjell Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 " Alle ledd i denne prosessen er viktige, sa ZOO, og trakk frem konverteringen fra digitalt til analogt signal i telefonen som ett av de viktigste, i tillegg til valg av øreplugger og kabler. Han kunne også fortelle at kablene fra Monster var bedre enn sitt rykte, og at han foretrakk å bruke monsterkabler i sitt studio." Disse uttalelsene kan man vell ta med ei god klype salt da han faktisk var hyret inn for å sannsynligvis si akkurat dette :-) jeg syntes lyden i one x var bra, men på ingen måte grensesprengende, å det finns telefoner på markedet i dag med bedre lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg