Gå til innhold

[Løst] Lite Fps med 7970

hallosn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Resultatene i BF3 høres i hvert fall riktige ut nå. Antar du ikke tok en full restart da du gikk fra Ultra ned på High?

restarta ingeting når jeg bytta grafikk. burde jeg har gjort det?

Fordi du må restarte spillet for at alle effektene skal endres når du endrer settings ;)

ok takk, men betyr det at det egentlig ikke har vert noe feil med kortet da....?

Lenke til kommentar

ok takk, men betyr det at det egentlig ikke har vert noe feil med kortet da....?

Så lenge du ikke får masse rare farger på skjermen eller svart skjerm er skjermkortet i orden.

Det som virket feil ved første post var at du fikk 40 fps i BF3 på High, som er under halvparten av hva man forventer.

jeg og en venn av meg har Ganske lik specc, bare at han kjørte på rundt 60-80 Fps på wow med 6970 kort. synes det bare er rart at eneste forskjellen er Skjermkortet, og at det er en eldre serie en min og at han da får mer fps. jeg veit vi har snakka om prosessorer, men syns det fortsatt er rart ettersom forskjellene er Skjermkort.

skal skaffe meg et 680kort senere uansett :D

Endret av hallosn
Lenke til kommentar

Kjører han da på samme innstillinger som deg, og var dere på samme sted til samme tid? Hvis ikke er sammenligningen rimelig meningsløs.

680 review

Værsågod bytte, men med mindre du kjører på angreretten kaster du utrolig mange penger rett ut vinduet.

nei, vi var ikke på samme sted til samme tid så du har vell et poeng der.

Har allerede fått godkjent angrerett forespørselen. så nå må jeg bare vente på at komplett får enten gigabyte eller asus 680kortet inn på lager :)

Lenke til kommentar

Kjører han da på samme innstillinger som deg, og var dere på samme sted til samme tid? Hvis ikke er sammenligningen rimelig meningsløs.

680 review

Værsågod bytte, men med mindre du kjører på angreretten kaster du utrolig mange penger rett ut vinduet.

Hvilke av Produsentene foretrekker du?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...