Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

anne frank engelsk


Anbefalte innlegg

hei, jeg har en skole oppgave om anne frank på engelsk. oppgaven er å skrive et dagbok innlegg fra en av de som gjemte seg på det lille loftet. mest sansynelig skal jeg skrive som anne frank. datoen må stemme med den virkelige datoen, men ellers kan jeg skrive som jeg vil. tips? er det noen spennende dager, hendelser, alt som kan hjelpe meg er kult. takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SKAL SKRIVE DEN IMORGEN OKEY?? KLOKKA ER 5 PÅ 12 SÅ JEG REKKER IKKE Å LESE EN F***INGS BOK. JEG TRENGTE KONKRETE EKSEMPLER PÅ NOE SPENNENDE JEG KAN SKRIVE OM, JEG VET AT JEG BURDE LESE BOKA...

Du vil ikke kunne skrive noe troverdig om det som virkelig skjedde på disse loftene under andre verdenskrig, hvis du ikke har gjort research. Derfor må du bruke fantasien. Se for deg at du er jøde, og at du har gjemt deg på et loft, mens gestapo gjennomsøker leiligheten under deg. Forestill deg hvor redd du er. Redd for å lage en lyd. redd for at de skal finne deg, og familien din. Hvis de finner deg blir du drept eller sendt til en konsentrasjonsleir. Beskriv gjerne luktene og lydene, og hvordan det er å sitte innestengt i et kott på loftet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...