sureup Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Hei, Jeg er interessert i å få en oversikt over billige TV'er (32" eller større) som har PVR/opptaks-funksjon innebygget, sånn at man bare kan koble opp en minnepinne/ekstern harddisk for å kunne lagre sendinger osv. På prisjakt og prisguide så kunne jeg ikke finne noe søkekriterie om dette, og på komplett er det bare et par tv'er som har "pvr" i produktnavnet. Den billigste på komplett som jeg fant var denne: http://www.komplett....aspx?sku=627718 noe som er litt drøyt å gå for bare for å få en sånn liten funksjon. Så fins det noen billigere 32"+ med opptak/pvr? Endret 28. mars 2012 av sureup Lenke til kommentar
bzim Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Et tema jeg nesten ikke vet noe om. MEN, jeg la merke til da jeg tittet på TV'er på elkjop.no at Grundig og Sharp tilbyr USB-Record funksjon på (nesten alle?) sine modeller. Merk, sitat: "USB Recording - Gjennom den integrerte TV-tuneren kan du ta opp dine utvalgte programmer og lagre de på et eksternt USB-minne til senere bruk. NB! Fungerer kun via CA-modul og smartkort og på samme TV hvor materiale er tatt opp." Dette gjaldt en 40 tommer fra Grundig , men regner med samme gjelder øvrige med USB-rec. Lenke til kommentar
LVS Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Du bør sjekke ut netonnet sine egne tver da Andersson har mange slike billige tver, dei er nok muligens ikkje på same nivå som samsung men dei er betre enn dei fleste trur, til å var så bilige Sjekk det ut her: http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tv-lcd-led-og-plasma?BrandFilter=Andersson&PriceFilter= Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Panasonic har vel dette på noen av sine skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå