Gå til innhold

D7000 begynner å komme på lager igjen - hva med prisen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på møte i fotoklubben i dag og siden jeg nå bruker D7000 så spurte jeg 3 stk der som har dette kameraet om hva de syntes om det.

Joda kameraet var forsåvidt greit men alle 3 hadde fått samme feil etter 1500-3000 bilder, nemmelig olje på sensorn,alle måtte sendes inn og dette kunne ikke fikses i Norge men i latvia en rep som tok ca 6 uker fra de sendte det til de fikk det tilbake :hmm: :hmm:

Kan ikke se jeg har sett noe til oljeflekker for øyeblikket da det var 6k. Sikkert fått en fin batch. :)

Lenke til kommentar

Var på møte i fotoklubben i dag og siden jeg nå bruker D7000 så spurte jeg 3 stk der som har dette kameraet om hva de syntes om det.

Joda kameraet var forsåvidt greit men alle 3 hadde fått samme feil etter 1500-3000 bilder, nemmelig olje på sensorn,alle måtte sendes inn og dette kunne ikke fikses i Norge men i latvia en rep som tok ca 6 uker fra de sendte det til de fikk det tilbake :hmm: :hmm:

Kan ikke se jeg har sett noe til oljeflekker for øyeblikket da det var 6k. Sikkert fått en fin batch. :)

Bra vi får håpe det er slik.

Lenke til kommentar

Dama har heller ikke merka noen oljeflekker. Derimot hadde hu problemer med at den ikke kjente igjen alle objektiver. Så den ble sendt inn igjen og ligger per i dag hos JapanPhoto og venter på å bli henta igjen

Lenke til kommentar

1. Jeg knipser konstant med -0.3, men løser ikke problemet...

2...for når det henger på skulderen kommer jeg ofte borti modus-velgeren.

1. Det riktige tallet er -0.7 og det har løst problemet siden D7000 kom på markedet ;)

Hvordan stiller man dette på D7000 ?

søkte opp på google men fant bare masse sider om iso.

Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn på dette kameraet når jeg skal skifte teleobjektiv, da stativfestet på som er std på disse kommer i konflikt med grepet, det resulterer i at en først må løsne dette og dreie det unna før en monterer/demonterer objektivet . :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...