dozer22 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har en Intel Pentium 4 2,67ghz prosessor av typen 533 i min maskin. Når den er idle ligger tempen på rundt 41-45 grader. Når jeg kjører tyngre programmer ligger den på 50-55 grader. Er dette for varmt eller er det riktig driftstempratur? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Det er litt vanskelig å gi noe eksakt svar uten å vite hvilken type kjøler du har ,men det så normalt ut det. Lenke til kommentar
all right Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 den tempraturen cpuen din ligger på nå er helt normal. det er bare viss den kommer optil 70 grader da må du nesten skifte vifte Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 har akkurat samme cpu som deg og her ligger den på ca 39-40c i idle og full load ca 48-49c, dette med std boxed kjøler, så jeg tror nok at du ikke trenger å vere noe redd for å svi cpu'n din. sett inn en stillegående 80x80 vifte i kabinettet for å øke/bedre lutsirkulasjonen i kabinettet ditt og du vil få lavere temp på cpu'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå