Pål-Espen Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hei! For ca. en mnd siden kjøpte jeg meg en Samsung Galaxy Note. Nå for en uke siden begynte det å komme noen statuser. -VINNER (1) New message Vinn en iPad Er det noen som vet hvordan jeg får fjernet dritten? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det kommer fra en app du har hentet som har fått tillatelse til å gi deg varsler i statuslinjen. Prøv å tenk hvilken du hentet ca da peoblemet begynte, så avinstallerer du den. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Prøv AirPush Detector eller noe lignende. Husk å lese reviews så du er sikker på at du ikke har stavet feil... Kona klarte å laste ned slik spam-greie som jeg fjernet med en airpush detector eller lignende. Litt for lenge siden til at jeg husker detaljer. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Her kan man lese om en person som jobber med såkalte airpush-reklamer: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå