Odesseiron Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 «Dungeon crawler»-hyllesten Legend of Grimrock tusler inn i kalenderen. Les hele saken Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Å herre!!!! Allerede bestilt, og jeg venter! 2 Lenke til kommentar
nems Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Den videoen er fra betaen og endel ting er forandret siden det, blant annet UIet da alt er flyttet ned i høyre hjørne. Kanskje bedre å linke til release traileren selv om den ikke viser så mye gameplay? Den viser iallefall masse fine stemningsklipp osv. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Å herre!!!! Allerede bestilt, og jeg venter! Du er vel ikke den eneste. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Dette bare MÅ bli konge!! Dungeon master fra 1987 (Amiga) er et av mine favorittspill gjennom tidene, og Eye of the beholder 1 & 2 ble ikke spilt så rent lite de heller. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Kommer nok til å kjøpe dette uansett pga den fine prislappen har aldri spilt noe lignende men det ser ut som et godt gjennomført spill som skiller seg klart ut fra mengden av generiske titler som man som oftest får i dag. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Har såpass lyst på et godt alternativ til DM og Eye of the Beholder at jeg like godt bestilte spillet! ^_^ Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Kuriositet: For interesserte, kan man gå på rockpapershotgun.com og laste ned det originale Dungeon master/Chaos strikes back, fullstendig gjenskapt til windows-språk uten bruk av emulator av en gal fan! 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ah, jeg har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på Eye of the Beholder serien, Lands of Lore, og selvfølgelig Dungeon Master. Dette blir så fett!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå