Chocolate-Monster Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Banner Topvulture for ja... de fleste er i den andre Bannetråden. Men hvorfor har vi egentlig 2?! Det blir egentlig litt uss Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Banner Topvulture for ja... de fleste er i den andre Bannetråden. Men hvorfor har vi egentlig 2?! Det blir egentlig litt uss dette er BANAN tråden ikke bannetråden Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Har spist 2 bananer i dag Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Bananer er godt og sunt, inneholder B-vitaminer og gir fine negler og hår Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Leste noe om at bananer inneholdt mye gifter?! Noen som vet hvilken artikkel dette var? -tror det var forrige uke...? Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 http://youtu.be/Z8u2RNXknbQ 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Leste noe om at bananer inneholdt mye gifter?! Noen som vet hvilken artikkel dette var? -tror det var forrige uke...? tror det inneholder spor av potassium(kalium som det heter på norsk) som er litt radioaktivt, men vi snakker om mikroskopiske nivåer så er ikke farlig, om noe så bare bygger det opp en resistanse mot det, men vil ikke anbefale å spise 100 bananer da kan du få en effekt av det ^^ Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 spiste bare 1 banan i dag, men pleier å spise jævlig mye av det. passer når som helst, til frokost, lunsj, på skiven, etter trening, til dessert, og alt mulig. men vi burde hatt en epletråd og, eller en kiwitråd! gjerne en for druer og. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Haha, du er veldig fruktglad du! Hos meg er det sånn at spiser kanskje litt druer, en kiwi 3-4 bananer og 1-2 epler i måneden. Bananer skreller jeg alltid og dypper dem i kaba pulver. Smaker veldig godt (: Har ikke spist en banan sånn vanlig på sikkert et år. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 pleier å spise mye frukt har forresten planer om en spise en banan snart, kanskje flere senere ! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 småfrekt å dyppe banan i pulver, hørtes spennende ut skulle egentlig ha 2 bananer til frokost men glemte tilogmed det (sånn går det når jeg vil heller sove om morgenen og drøye å komme meg opp så lenge så mulig slik at jeg må skyndte meg til jobb ) Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Brune flekker på bananen tar jeg bort. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Har bananen min brune flekker så kaster jeg den! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Før pleide jeg skrelle bananer, halvere dem og surre en skinke rundt. Så stikke en tannpirker igjenom å den holder seg på plass og steke den i panna Gode gamle minner, har ikke spist det på mange år nå! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Som bananen på pizza med litt salt smak. Eller om du har hatt varm banan før?! Bananen blir veldig søt og skinka gjør den salt igjen, så blir en liten kontrast som smaker godt, men liker ikke at bananen blir så myk lengre. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Interessant. Har du oppfunnet det der selv eller??? :O Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Foreldrene mine lagde det mye før. Har ikke funnet på mye selv, men har testet ut mye mixet med banan, ofte som shake osv da. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 som smoothie med banan f.eks? omg. det med banan stekt med skinke hørtes faktisk sykt godt ut noe annet som dessert kan være stekt banan med hakkede mandler og vaniljekesam elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå