Laughing Man Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Ikke alle er glad i bananer Jim Jefferies Bananaphobia Even though bananas are the third most popular fruit in the world, there are some who are afraid of them. Fear of bananas is called bananaphobia and it is more common than you might think. Just search Google for "fear of bananas" and you'll see what I mean. People with bananaphobia are often repulsed by the sight of bananas, cannot stand the texture or smell of bananas, and cannot be in the same room with bananas. Bananas literally drive them bananas. If you are afraid of bananas, don't tell anyone because people will mercilessly tease you to the end of your days. People just can't help thinking that a fear of bananas is hilarious. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 hater når jeg tror jeg skal spise en banan men istedenfor får dette: Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 En venn av meg "Banansint" http://soundcloud.com/banansint den nederste er best Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Forresten, hvordan åpner dere bananer? Jeg tar tak i den lange enden, knekker av tuppen og leder skallet nedover med det, slik som dette: Ellers, hvis jeg bare vil ha en halv knekker jeg den, slik som dette: Bare penere. Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Har noen prøvd å kutte opp banan og melkesjokolade i biter, og ha melk over? Fantastisk kombinasjon. Nutella, banan og smør på brødskive er også digg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 funker med sjokade, nugatti og oboy også. hvor store biter av banan og sjokolade? Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 funker med sjokade, nugatti og oboy også. hvor store biter av banan og sjokolade? Jeg pleier bare dele bananen i skiver på ca 5mm. Sjokoladen i biter på 4x4 mm eller noe Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 hadde en nydelig banan idag som smakte aldeles bananatastic! Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Spiste du banan så tidlig på døgnet? Jøss, du må være virkelig glad i bananer altså. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Spiste du banan så tidlig på døgnet? Jøss, du må være virkelig glad i bananer altså. i mitt tilfelle, sent på døgnet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Bananer er digge. De tok jeg før med til trening hele tiden. Sykla mye og hadde dem baki.. nårr jeg ble sulten hjalp den med en gang Banan er tingen vettu Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 hehe jepp banan er bra til sport, enkelt og greit og gir litt energi som hjelper på Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ja Du ser ut til å like bananer du å Om jeg ser profilbildet ditt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Har noen hørt noe om banaviruset? Ikke sikker om det stemmer, men det sies bananen snart dør ut, fordi bananplantene har fått virus og det sprer seg vist... :// Bananen er jo også steril så de kan ikke redde den... de forsker på å lage nye typer bananer nå... Er det sant eller er det noen som vet noe om ryktene?? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Digg med banan, som i dag var banan en redder. Jeg forsov meg og hadde 1 min på å komme meg ut av huset på. Så jeg tar med noen bananer fra kjøkkenet og spiste noen på bussen og hadde noe til niste. Takk bananer, dere redda dagen min i dag 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Dette er hvordan kvinner skal spise bananer. Og dette er hvordan menn skal spise bananer. https://encrypted-tb...cTFr2jtTKNjYRUw Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hun åpner bananen feil da. Alle bananelskere burde vite at man burde åpne den i motsatt ende slik som apene gjør det. http://youtu.be/nBJV56WUDng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå