Darthvulture Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 det er herlig å slippe de idiotiske åpningstidene vi har i butikker og ikke minst på alkoholsalget, slipper å dra på polet for å handle noe sprit lizm Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 her jeg bor turer man til tyskland for sprit og øl... tror vi har noe av landets minst brukte pol men frister og dra til USA hvis jeg kan finne firma som vil ha meg der. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 hehe skal jobbe ett par år i norge når jeg nå er ferdig her i mai før jeg vil prøve lykken med i utlandet men jah var litt offtopic fra bananer handler dere bananer fra tyskland og kanskje? ^^ Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 nja, bananene kjøpes på kokalbutikkene, og de kommer vel mer fra sør amerika? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Bananer er digg! Noen som liker tørka bananer (banan chips/snack) her? EEEEEVIG digg! Hvordan åpner dere bananen forresten? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 aldri prøvd tørka bananer før :o åpner dem med fingrene, knekker av toppen og river av, du da? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Det gjorde jeg også før, men kjedelig å hele tiden få banan under neglen. Trikset er å åpne den i bunden, apekatter skal visstnok gjøre det på denne måten. Dermed har man også et håndtak når man spiser bananen Bare å klemme litt på tuppen, så deler den seg og man kan skrelle den. This: Endret 4. april 2012 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 spenstig og eksotisk måte å gjøre det på hotel papa! må prøves! Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Morsomt at en bruker(topvulture) med en apekatt som avatar poster i en tråd om bananer. @Hotel papa Funker veldig bra! Har hatt veldig mange bananer så er for harde i "den lange tuppen" og vil ikke knekke, bare squisje hele jævla bananen.. Da har jeg latt den lille apekatten i meg komme frem og tok bananen bakfra. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Morsomt at en bruker(topvulture) med en apekatt som avatar poster i en tråd om bananer. hadde jeg ikke postet her hadde vel det vært en skandale? Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Morsomt at en bruker(topvulture) med en apekatt som avatar poster i en tråd om bananer. hadde jeg ikke postet her hadde vel det vært en skandale? det er en grunn til at jeg lagde tråden Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 hei til deg branneren, ny her du? trudde ikke man kunne lokke katter med bananer... Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 har du aldri lokket en katt med en banan før? hadde selv en tiger en gang, den elskte bananer! Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 dægern døtte, en ape med tiger??? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 aldri hørt om ordtaket "aldri la mobb apen med sin tiger i fanget?" den er bokstavelig i dette tilfelle uansett dagens banan: Lenke til kommentar
SLi Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Banan har det ikke så bra for tiden. Endret 21. juni 2012 av SLi Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Bananen er i det flørtende hjørnet i dag. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 kanskje litt for mye flørtende av og til... Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) eller deppa Endret 21. juni 2012 av settings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå