jigaplow Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Når jeg spiser bananer, spiser jeg alltid tre stk. Unntak skjer. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er veldig glad i bananer, og er det jeg liker best å ha på brødskiva Det er dog viktig at bananene ikke er helt gule. Liker dem best når de fortsatt har litt grønnfarge. Var på Rema 1000 i dag tidlig, og jeg klarte å skaffe meg to helt perfekte bananer, hvor den ene gikk til frokost, og den andre til lunjs. Var helt fantastisk! Brødskive med smør og banan, ahhhh :') + et lite bryss oboy. Må prøves! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 små frekke varianter jeg hører med banan på skiva, skal absolutt prøves! noen som husker smeltet sjokolade bananer når de var yngre? hadde det på speideren eingang, du verden så godt ^^ Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nostalgi Topvulture, nostalgi. Den må prøves igjen. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Nostalgi Topvulture, nostalgi. Den må prøves igjen. hehe indeed! og husk folkens, når verden går i mot deg, ta en banan! eller bare ta en banan uansett Endret 4. april 2012 av topvulture Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 å, en banan med innelakt melkesjokoladse innpakka i sølvfolie et sted langt ut i skoen. det at det ble søl og svidd var bare en del av sjarmen. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 mmm! nå fikk jeg lyst på det Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 håper du mente skogen. haha! Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 nei, nei jeg griller altid nede i sko mi jeg... 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) siden vi har snakket så mye om dem beørmte sjokoladebananene: Endret 4. april 2012 av topvulture Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Størelsen på bananen din er viktig! ( If you know what I mean.. ) Å stakkars bananene (( Åhhh dette så godt ut :') Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 sistnevnte minner meg på den syke smoothie/milkshake shappene di har her i england, de tar jo hva som helst oppi og lager noe utav det en hel skrellet banan med en lion sjokolade og vanilje is ^^ Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 jeg har lyst på banan... Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 har ingen, de siste gikk bort i smoothie for 2-3 dager siden Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 dra på butikken og skaff deg en? Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 tenkt på datoen? alle butikker er stengt nå Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 glemmer at folk ikke bor i england hvor alt er åpent Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 bor enda i gamlelandet jeg men har lyst til og flytte ut herfra, læling i utenlands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå