OlaTK Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Var på Lan her for en ukes tid siden. Så skulle jeg spille cs , men plutselig datt jeg ut av gamet og fant ikke serveren etterpå heller. De andre fortsatte å spille. Så tenkte jeg at det var et nettverksproblem , men det funka å finne folk på andre spill. Prøvde så å få han som satt ved siden av meg å hoste i CS å da fant jeg gamen , men hvis en som var kobla opp på en annen switch hosta , da fant jeg ikke serveren. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har brannmuren på? Vi hadde et lan for ikke så lenge siden så plutseli skrudde brannmuren til windows seg på og da finner du ingen! Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Kan hende det er intenett forbindelsen som kobler seg opp hele tiden ogsaa, eller seff, Brannmur! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hvis det var et subnett pr switch finner man bare games på din switch. Da må man istedet skrive connect [iP] i konsollen for å komme inn på andres games... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Hadde ikke brannmur på , og det var ikke internett på et LAN'et. Kan jo være den SUBnet greia , men de som satt rundt meg fant andre games uten å dra inn i konsollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå