brukar2341 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Morn. Jeg tenkte det var på tide å bytte ut den trøtte Huawei u8800en min. Og lurer på om jeg skal bytte til Windows Phone. Men jeg er veldig usikker, fordi siden Android er Google sitt, og jeg bruker alt Google tilbyr som gmail n shit.. Jeg er ute etter noen som har personlig erfaring med Windows Phone, og vet hvordan f.eks gmail, google docs fungerer med den. Ja, og nå over til telefon, jeg er på let etter en av de beste på markedet, hvilken burde jeg gå etter, og er det noen spennendes nye, som kommer ut i den nermeste framtid. Når kommer S3 ut? -DahPain Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Min WP7 er fullt integrert med Gmail og kontakter i alle fall, vet ikke om det er andre spesielle tjenester du sikter til. Ellers er jeg ekstremt fornøyd med min Nokia Lumia 800. Jeg kjøpte den pga at jeg ikke ville kan en alt for stor klump av en telefon, så om du vil ha et sted mellom 3,5" -4" skjerm, så er det denne som gjelder. 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Men min huawei u8800 er 3,7", og den føler jeg er liten, jeg tenker på å sikte lit høyere opp, gjerne mot 4,7" eller noe. Jeg er veldig usikker, jeg liker Samsung's galaxy s2, men jeg liker ikke knappene den har.. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Er vel HTC Titan du er keen på da tror jeg Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Tenkte på det samme :3, blir nok, en stund til, så det kan være det har kommet en ny og bedre modell... -DahPain Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Man har også Nokia Lumia 900 som kommer til sommeren. Svært lik 800, med frontkamera. 4.3". Personlig har jeg 4.3" som maksgrense, jeg har ganske store hender men likevel syns jeg det blir for tungvindt å håndtere en 4.7" med én hånd. WP integrerer fint med de mest brukte tjenestene som gmail og kontakter. Google Docs finnes det ingen app for enda, men man kan bruke de mobilutgaven av nettsidene. Google+ ryktes å bli like tett integrert i OS-et som Facebook / Twitter / LinkedIn i neste store oppdatering. Jeg har hvertfall lest at Google har begynt å fokusere på WP, så i en eller annen form vil det komme. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Man har også Nokia Lumia 900 som kommer til sommeren. Svært lik 800, med frontkamera. 4.3". Personlig har jeg 4.3" som maksgrense, jeg har ganske store hender men likevel syns jeg det blir for tungvindt å håndtere en 4.7" med én hånd. WP integrerer fint med de mest brukte tjenestene som gmail og kontakter. Google Docs finnes det ingen app for enda, men man kan bruke de mobilutgaven av nettsidene. Google+ ryktes å bli like tett integrert i OS-et som Facebook / Twitter / LinkedIn i neste store oppdatering. Jeg har hvertfall lest at Google har begynt å fokusere på WP, så i en eller annen form vil det komme. Hmm Jeg skal sjekke det ut, takk! Jeg er 15 år, og jeg tipper den midterste (husker ikke navnet på den) fingen min er 6 cm, haha. Jeg pleier ikke bruke bare en hånd når jeg bruker telefonen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå