Skroll Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Jeg har trent 3-7 ganger i uken de to siste mnd og spist sunt, med å telle kalorier ish har jeg gått i kaloriunderskudd, og dette merkes på vekten, samt at styrketreningen gir resultater. Jeg skal gjøre noen små endringer i kostholdet nå. Jeg skal prøve å spise bedre mat til frokost og lunsj da det er endel carbs i brød og knekkebrød. Hvordan høres dette ut: Frokost: 37g whey 80 Et knekkebrød med makrell\++ Lunsj: En boks tunfisk i vann med salat. Tror dere jeg vil merke bedre fremgang med dette kostholdet enn før, da jeg spiste brødskiver eller knekkebrød i disse to måltidene? Skal trene styrke 3-7 ganger i uken. Målet er en lavere fettprosent, og mer muskler på kroppen. EDIT: Jeg legger til at jeg er 22 år, og veier 80kg. Endret 28. mars 2012 av Skroll Lenke til kommentar
aomt Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det burde hjelpe på, ja, om alt annet blir uendret. Velg deg 1 mål om gongen. Redusere fett (tar vel 2-3 månad), så begynner du på å bygge muskler. Det er ingen vits i å trene 7 gonger i uken. Om ein skal generalisere, du bryter ned muskler i gymmen, og dei blir bygd opp igjenn i løpet av neste 2 dager. Hold deg til 3-5 treninger i uken:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå