fjarle Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Her er nødhjelpen til deg som har oppgradert til Android 4.0. Slik blir Galaxy S II raskere igjen Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg har opplevd dårligere batteritid, små tregheter og at apper jeg lukker ikke blir det allikevel. Men ellers ingen problemer, så langt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hva med litt mere detaljer om hva som tas med i denne backup-funksjonen? Er det rubbel og bit? SMS, samtalelogger, programdata? AtW Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hmmm... Merkelig. Før jeg oppdaterte, så måtte jeg lade telefonen hver kveld. Etter oppdatering derimot, så varer den 3-4 dager før den må lades... Den er også mer responsiv og generelt kjappere. Veldig greit at internettoppkoblingen går mye bedre også... Men den kan finne på å henge seg opp og låse seg av og til. Men alt i alt, så har det ikke vært noe problem! Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hmmm? Da har jeg vært heldig :-) Jeg kan ikke si noe om Bluetooth, men alt annet er i hvert fall ikke dårligere :-) Jeg føler til og med at batteritiden har blitt bedre :-/ Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg har visst og vært heldig. Batteritiden er som før, eller kanskje til og med et hakk bedre. Hastigheten har gått _vesentlig_ opp, og jeg har ikke opplevd noen av de andre problemene som beskrives. Det tyder med andre ord på at selv oppdateringen i noen tilfeller går feil og kludrer til. I sympati med de det har gått galt for er det bare å krysse fingrene og håpe Samsung får orden på det. 1 Lenke til kommentar
Chriwu Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Finurlig, jeg har opplevd det motsatte. Tlf er helt stabil, raskere, alt fungerer og om noe har batteritiden økt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg