Holograph Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hei. Jeg har et GTX570 skjermkort med to 60Hz skjermer. Jeg vurderer å kjøpe en 120hz skjerm etter å ha opplevd forskjellen. Jeg har dog ikke råd til to, men er ganske avhengig av to skjermer når jeg arbeider - og når jeg er på TS samtidig som jeg gamer og administrerer serverne våre. Jeg har søkt litt rundt på nettet og hørt med kompiser og har fått litt blandet tilbakemelding. Spørsmålet er om jeg kan kjøre en 120hz skjerm i full 120hz samtidig som jeg har en 60hz koblet til. Begge med dual-link DVI. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Holograph Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Hvis du er helt sikker på det, så kjører jeg på. Såg MPX hadde tilbud på XL24 nå Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Kan bekrefte at den ene kjører 120Hz mens andre kjører 60Hz da jeg gjør det akkurat nå, med 560 Ti Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg gjør det også med et 570. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hvis du er helt sikker på det, så kjører jeg på. Såg MPX hadde tilbud på XL24 nå Kan også bekrefte at det fungerer uten noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå