Lakrisbåt Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 La oss si at jeg skriver et innlegg i en åpen gruppe på facebook. F. eks komplett sin gruppe. Kan jeg begrense det slik at denne wallposten ikke havner i nyhetsfeeden til alle mine venner? eller den saken til høyre? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Lurer på noe av det samme. Ser ofte jeg trykker liker på et random bilde.. så kan det stå på vennen min sin facebook at (Mitt navn) Liker dette bildet. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Synes fjesboka har blitt altfor åpen. Alt får man innsyn i. Endret 21. april 2012 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ja, enig Lakrisbåt. Men ja, det tror jeg faktisk får an. Har du tidslinje går du innpå "Aktivitetslogg", og deretter velg "Liker". Her kan du velge om du vil vise det du har skrevet eller likt kun for deg selv, venner, osv. (trykk på symbolene), eller du kan fjerne det fra tidslinjen din slik at ingen ser det (trykk på sirkelen). Har du ikke tidslinje går du bare inn på profilen din og sletter det du har likt eller skrevet hos andre (se pil). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå