amatøren Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Kan noen hjelpe meg??? Bruker Outlook2007 til e-post. Ikke hatt noe problem før men i går var det pluselig umulig å benytte direktelinker i e-poster. Følgende melding kommer opp : Operasjonen ble avbrutt pga begrensinger som er definert for denne datamaskinen. Kontakt systemansvarlig. Dette er en frittstående pc som ikke er koblet til andre maskiner. Hva i all verden har jeg trykt på her ? Og hvordan får jeg rettet dette så jeg igjen kan bruke linker/e-postadresser ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hm, merkelig feil. Har ikke hørt andre har hatt tilsvarende feilsymptom, så det første jeg tenker på er at du kan ha fått virus på maskinen. Lenke til kommentar
amatøren Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Nja, tanken har slått meg også for så vidt. Men trodde vel kanskje at norton ville i alle fall finne viruset om ikke reparere det. Da er det vel kanskje på tide å dumpe hele stasen og få seg noe nytt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå